«مِشمِشه» مقابل دوربین

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱
«مِشمِشه» مقابل دوربین

فیلم «مِشمِشه» به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی علی یاور پس از پشت‌سر گذاشتن پیش تولیدی یک ماهه با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین به‌تازگی در شمال کشور و در شهر لاهیجان مقابل دوربین رفته است. پیش‌تر قرار بود فیلمبرداری به‌طور کامل در تهران انجام شود و حتی توافق‌هایی با حمید گودرزی و میترا حجار برای حضور در این فیلم شده بود که درنهایت با تغییر لوکیشن، گروه بازیگران پروژه نیز دچار تغییراتی شد.

پوریا شکیبایی در نخستین حضور خود در یک فیلم بلند، نقش کاملا متفاوتی را نیز برعهده گرفته است. این بازیگر در فیلم جدید شاهد احمدلو نقش یک مدیر تولید جوان را بازی می‌کند که در طول تولید فیلمش با اتفاقات مختلف و جالبی مواجه می‌شود. سحر صباغ سرشت بازیگر و تهیه‌کننده سینما یکی دیگر از نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارد.

جز شکیبایی و صباغ‌سرشت، حسن رضایی، بابک نوری، محسن دلیخون، احمد یاوری شاد، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، احسان بابازاده، مهران آتش زای و رعنا چشم آذر هم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری این فیلم تا اوایل سال آینده به طول می‌انجامد. «مِشمِشه» یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می‌کند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می‌کند.

احمدلو در کارنامه خود ساخت فیلم‌های سینمایی «موش»، «اگه می‌تونی منو بگیر» و «چند می‌گیری گریه کنی» را دارد.

 

ارسال نظر