کاروانسرای شاه عباسی و گرند هتل مرمت می‌شوند

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۸۹۹
کاروانسرای شاه عباسی و گرند هتل مرمت می‌شوند

طرح مرمت و احیا کاروانسرای شاه عباسی دامغان و طرح احیا گرند هتل قزوین در نشست شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا بناهای تاریخی به تصویب اعضا رسید.

در هفتمین نشست ابتدا طرح مرمت و احیا خانه مغیث‌الاسلام بروجرد مورد بررسی قرار گرفت و پس از جمع‌بندی‌های انجام شده این طرح برای بررسی مجدد به سرمایه‌گذار ارجاع شد. در ادامه بررسی طرح احیا گرند هتل در دستور کار شورای فنی و اقتصادی قرار گرفت که منجر به تصویب این طرح از سوی اعضا شد. بررسی طرح مرمت و احیا کاروانسرای شاه عباسی دامغان از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود که به تصویب اعضا رسید.

در هفتمین نشست شورای فنی و اقتصادی علاوه بر اعضای شورا، مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌های لرستان و قزوین، معاونان میراث فرهنگی این استان‌ها و نماینده سرمایه‌گذاران 3 بنای کاروانسرای شاه عباسی دامغان، خانه مغیث‌الاسلام و گرند هتل نیز حضور داشتند. شورای فنی و اقتصادی صندوق احیا بناهای تاریخی و فرهنگی با حکم معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده و وظیفه بررسی و تصویب طرح‌های مرمت و احیا بناهای واگذار شده صندوق احیا را برعهده دارند.

 

ارسال نظر