اکران فیلم جدید اصغر فرهادی در فرانسه

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۸۱۷
اکران فیلم جدید اصغر فرهادی در فرانسه

فیلم جدید اصغر فرهادی با عنوان «همه می‌دانند» کمتر از 3ماه دیگر اکران خود را در سینماهای فرانسه آغاز می‌کند. براساس اعلام سایت «IMDb» فیلم اسپانیایی‌زبان «همه می‌دانند» از تاریخ ۹مه ‌۲۰۱۸(۱۹اردیبهشت) در سینماهای فرانسه اکران می‌شود اما هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم در اسپانیا اعلام نشده است.

این درحالی است که هفتادویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن از تاریخ ۸ تا ۱۸مه‌(۱۸تا ۲۸ اردیبهشت) برگزار می‌شود و با در نظر گرفتن تاریخ اعلامی نمایش ۹مه ‌برای فیلم «همه می‌دانند» در فرانسه، حضور این فیلم در جشنواره کن ۲۰۱۸ پیش‌بینی می‌شود. فیلم «فروشنده» ساخته قبلی فرهادی در آخرین روزها به فهرست فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره کن اضافه شد و در نهایت دو جایزه بهترین فیلمنامه و بازیگر مرد(شهاب حسینی) را به خود اختصاص داد و در ادامه نیز برنده بهترین فیلم غیرانگلیسی جوایز اسکار شد.

در خلاصه داستان فیلم «همه می‌دانند» آمده است: کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌یی به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

در فیلم «همه می‌دانند» که فیلمبرداری آن اواخر ماه نوامبر در مادرید به پایان رسید علاوه بر «پنه‌لوپه کروز»، «خاویر باردم» بازیگر مطرح اسپانیایی و «ریکاردو دارین» بازیگر آرژانتینی در کنار «ادوارد فرناندز»، «باربارا لنی»، «الویرا مینگز»، «ایما کوئستا»، «روژه کاسا مایور» و «رامون باره‌آ» از دیگر بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند. «خوزه لوییس آلکاینه» ۷۸ساله مدیر فیلمبرداری این فیلم است. علاوه ‌بر خود اصغر فرهادی، شرکت‌های Memento Films  از فرانسه، Morena Film از اسپانیا و Luky Red از ایتالیا تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را بر عهده دارند. مدیریت هنری فیلم بر عهده «کلارا نوتاری» و طراح لباس نیز «سونیا گرانده» است. هایده صفی‌یاری، تدوین‌گر و «دانیل فونترودونا» مدیر صدابرداری فیلم هستند.

 

ارسال نظر