نمایش‌هایی برای پایان زمستان

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۷۳۴
نمایش‌هایی برای پایان زمستان

اجرای نمایش «اما. نه. اگر. شاید. حالا. باشه. تو. دیره» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی شهرزاد گیلگ‌پور در سالن باران و افتتاح «حاج اسمال (شیرینی‌فروش سبزواری) » در سالن مکتب تهران دو خبر از تازه‌های تئاتر است. به گزارش ایلنا، نمایش «اما. نه. اگر. شاید. حالا. باشه. تو. دیره» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی شهرزاد گیلگ‌پور از ۶ تا ۲۸ اسفند ساعت ۱۷ در سالن باران اجرا می‌شود.

کارگردان این نمایش باز هم سراغ رمان معروف گابریل گارسیا مارکز یعنی صدسال تنهایی رفته است. اثر قبلی گیلگ‌پور نیز اقتباسی از همین رمان بوده است. این نمایش روایتگر زندگی یک خانواده چهار نفره است که برای بهتر شدن اوضاع مهاجرت می‌کنند اما در مکان جدید، زندگی تمام رنگ و بوی خود را می‌بازد. نمایش «حاج اسمال (شیرینی‌فروش سبزواری)» کاری از گروه تئاتر چهارم به نویسندگی و کارگردانی مصطفی لعلیان نیز روز دوشنبه ۷ اسفند با حضور جلال تهرانی و محمدامیر یاراحمدی افتتاح می‌شود. در این نمایش که هر شب جز شنبه‌ها ساعت 20:30 در سالن مکتب تهران روی صحنه می‌رود، امیرعطا جولایی، ماه‌منیر موسوی و نگین یراقی‌فرد به ایفای نقش می‌پردازند.

در توضیح این نمایش که براساس نمایشنامه «بوفالوی امریکایی» دیوید ممت نوشته شده است، آمده: «این نمایش داستان یک دزدی را روایت می‌کند... » علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید اینترنتی بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

 

ارسال نظر