حضور چهره‌های مطرح خارجی در جمع داوران

۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۶۵۸
حضور چهره‌های مطرح خارجی در جمع داوران

نشست رسانه‌یی بخش عکس و پوستر سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روز یکشنبه ششم اسفند با حضور فرهاد مهندس‌پور دبیر جشنواره سی و ششم، امیر اسمی دبیر بخش عکس و پوستر و مهدی آشنا مدیر اجرایی بخش عکس در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. امیر اسمی در این نشست به ارائه گزارش آماری از هر بخش و هیات داوران این بخش‌ها پرداخت. او درباره بخش مسابقه پوستر گفت: از میان ۵۷ نفر شرکت‌کننده با ۱۸۲ اثر در نهایت ۵۷ نفر با ۱۶۶ اثر به بخش نهایی مسابقه پوستر راه پیدا کردند. مجید بلوچ، سابینا ابرهلتسر از هلند، آیشه گل الیزر از ترکیه، مارکوس وایسبک از آلمان، پارسو آباشی، رضا عابدینی، سیام اتتاریا از تایلند، امیر اسمی، سباستین کوبیتسا از لهستان، جواد آتشباری و علی باقری هیات داوران این بخش را تشکیل داده‌اند.

او درباره بخش تبلیغات تئاتر نیز توضیح داد: این بخش برای نخستین بار در جشنواره تئاتر فجر مورد توجه قرار گرفته و به آن پرداخته می‌شود. در این بخش ۷۶ اثر وارد بخش مسابقه شدند و انوشیروان میرزایی، حبیب رضایی، بهنود‌الله وردی‌نیک، آرش وفاداری و محسن ولیحی هیات داوران بخش تبلیغات تئاتر هستند.

طبق اعلام دبیر بخش عکس و پوستر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نشست «برندینگ و هویت بصری در تئاتر» و «پرسونال برندینگ» نشست‌های مدنظر برای بخش برندینگ و هویت بصری در تئاتر این دوره از جشنواره هستند.

 

 

ارسال نظر