«بنگاه تئاترال» فعال می‌شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۵۰۳
«بنگاه تئاترال» فعال می‌شود

کارگردان «بنگاه تئاترال» اعلام کرد که این اثر نمایشی بعد از وقفه‌یی که در اجرای عمومی آن در پردیس تئاتر شهرزاد رخ داد، از روز یک‌شنبه ۶ اسفند اجرای خود را از سر می‌گیرد.

هادی مرزبان کارگردان نمایش «بنگاه تئاترال» که دور دوم اجرای عمومی این اثر نمایشی را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده بود ولی بعد از سه اجرا متوقف شد، درباره وضعیت جدید اجرای «بنگاه تئاترال» به مهر گفت: ما مجوز اجرای نمایش «بنگاه تئاترال» را دریافت کرده بودیم و تصورمان براین بود که با داشتن مجوز می‌توانیم نمایش را روی صحنه ببریم اما طبق اعلام رییس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی مجوز این نمایش برای اجرا از تاریخ ۶ اسفند صادر شده بود.

او یادآور شد: رییس شورای ارزشیابی و نظارت همچنین اعلام کرد که این نمایش هیچ مشکلی ندارد و تنها به دلیل اینکه مجوز برای اجرا از ۶ اسفند صادر شده، باید اجراها متوقف و از تاریخ ذکرشده از سر گرفته شود. این کارگردان تئاتر در پایان با اشاره به اینکه اجرای نمایش «بنگاه تئاترال» از روز یک‌شنبه ۶ اسفند در پردیس تئاتر شهرزاد از سر گرفته می‌شود، تاکید کرد: این نمایش بدون هیچ تغییری و حفظ اصالت اثر روی صحنه می‌رود. در نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان، مجید مظفری، رسول نجفیان، فرزانه کابلی، داود فتحعلی‌بیگی، امین زندگانی، علی فتحعلی و میرطاهر مظلومی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان و بازیگران تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.  این نمایش پیش از این در تماشاخانه سنگلج دور اول اجراهای خود را سپری کرد.

 

ارسال نظر