فیلیپ هوتس خشم شدید خود را بروز می‌دهد

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۳۳۹
فیلیپ هوتس خشم شدید خود را بروز می‌دهد

کارگردان نمایش «خشم شدید فیلیپ هوتس» که قرار است در تماشاخانه «سه نقطه» روی صحنه برود، اظهار کرد که این نمایش بعد از ۷ ماه توانست به اجرا برسد. علی زرین‌نهاد کارگردان نمایش «خشم شدید فیلیپ هوتس» که قرار است از دوم اسفند در تماشاخانه «سه نقطه» روی صحنه برود درباره روند تمرین و تولید این اثر نمایشی گفت: ما تمرین نمایش «خشم شدید فیلیپ هوتس» را از اواسط تیر سال جاری شروع کردیم، زیرا قرار بود در ابتدا این اثر نمایشی را در تماشاخانه «فانوس» روی صحنه ببریم ولی متاسفانه این امر میسر نشد و چندین ماه برای پیدا کردن سالنی برای اجرای این اثر نمایشی صرف شد.

او اظهار کرد: قرار بود در شهریور نمایش را اجرا کنیم که وقتی این اتفاق نیفتاد بازیگران مشغول پروژه‌ها و فعالیت‌های دیگر شدند و اکثر سالن‌هایی که به آنها مراجعه می‌کردم یا هزینه بالایی می‌خواستند یا می‌گفتند که برای سال دیگر نمایش را به صحنه ببرم.

این کارگردان جوان تئاتر با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیل هنر است ولی هیچ‌گونه حمایتی از جوانان نمی‌شود، یادآور شد: متاسفانه حمایت مناسبی از جوانان هنرمند نمی‌شود. مسائلی چون نداشتن سالن برای اجرا و تغییر زمان اجرا علاوه بر مشکلاتی که برای تمرین و گروه بازیگران نمایش ایجاد می‌کند، ضرر مالی نیز به همراه دارد. زرین‌نهاد با اشاره به توافق تماشاخانه «سه نقطه» برای اجرای نمایش «خشم شدید فیلیپ هوتس» از ۲ تا ۱۸ اسفند افزود: اگر اجرای نمایش بازخورد و استقبال خوبی داشته باشد، احتمال تمدید اجرای نمایش وجود دارد.

او درباره شیوه اجرای این اثر نمایشی توضیح داد: من سال ۹۳ نمایش «خشم شدید فیلیپ هوتس» را به صحنه بردم. در آن زمان نگاه کلی به نمایشنامه داشتم ولی در اجرای جدید از ذهن هوتس به داستان نگاه کردم و سعی کردم فضایی که متن می‌خواهد، یعنی فضایی فانتزی و رئال را ایجاد کنم. در اصل متن، شیوه اجرا را پیشنهاد می‌دهد. نمایش «خشم شدید فیلیپ هوتس» با بازی رامتین روزبهان، زینب تحقیقی، سمیه کاظمی، مجید جاورسینه، سوزان صفانیا، امین موذن و راحله محبوبی روی صحنه می‌رود.

 

ارسال نظر