فیلم‌های انسان‌دوستانه جایزه بردند

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۷۱
فیلم‌های انسان‌دوستانه جایزه بردند

برندگان جایزه انسان‌دوستی در مراسمی که شب ۱۶فوریه در بورلی هیلتون برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، در این شب جوایز سالانه «هومانیتاس پرایز» برندگان خود را شناختند. در این مراسم «لیدی برد»، «پست» و «مادبوند» موفق به کسب مهم‌ترین جوایز از این جوایز سالانه شدند که از سال ۱۹۷۴و برای تجلیل از ویژگی‌های انسان‌دوستانه در سینما و تلویزیون اهدا می‌شود.

فیلم‌های «پست» و «مادبوند» در بخش درام بلند و «لیدی برد» در بخش کمدی موفق به کسب این جایزه شدند.

ویرجیل ویلیامز و دی رییس برای «مادبوند» و لیز هانا و جاش سینگر برای «پست» و گرتا گرویگ برای «لیدی برد» به عنوان فیلمنامه‌نویسانی که این مفاهیم را در آثارشان مورد توجه قرار دادند، تجلیل شدند. در بخش تلویزیونی نیز جایزه بخش ۳۰دقیقه به اپیزودی از «بیگ بنگ تئوری» رسید که توسط چاک لوری، استیو هالند و تارا هرناندز نوشته شده بود. در بخش مستند فیلم «گریه‌ها» از سوریه به کارگردانی اوگنی آفینوسکی به عنوان بهترین مستند انتخاب شد.

«فردیناند» انیمیشنی که فیلمنامه آن توسط رابرت ال برد، تیم فدرل و برد جاپلند نوشته شده، جایزه فیلم بلند خانواده را دریافت کرد. در این مراسم که با شرکت شمار زیادی از برترین فیلمنامه‌نویسان و نویسندگان برگزار شد در مجموع ۷۵هزار دلار به برندگان اهدا و اعلام شد، برندگان جوایز قصد دارند مبلغ این جوایز را صرف کمک به افرادی کنند که نیاز به کمک دارند تا صدای خودشان را قوی‌تر به گوش دیگران برسانند.

 

 

ارسال نظر