سریال‌هایی که با نوروز می‌آیند

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۰:۴۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۰۰۸
سریال‌هایی که با نوروز می‌آیند

3 سریال که از گزینه‌های اصلی پخش نوروزی تلویزیون هستند، این روزها از سوی سیروس مقدم، علیرضا امینی و سامان مقدم کارگردانی می‌شوند.

تصویربرداری سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری و نویسندگی محسن تنابنده اردیبهشت ماه در منطقه شیرگاه استان مازندران آغاز شد.

سریال «پایتخت» با مشارکت سازمان هنری اوج در لوکیشن‌های مختلفی ازجمله شیرگاه، ساری، قائم‌شهر، جاده، جنگل، شمال شرق تهران، فرودگاه، شهرک سینمایی دفاع مقدس و... جلو دوربین رفته است. گروه برای ضبط بخش‌های پایانی عازم ترکیه شدند و سکانس‌های آخر سریال را با محوریت گروه تروریستی داعش تولید و ضبط کردند.

مقدم درباره اینکه چه ویژگی‌هایی در «پایتخت ۵» رعایت شده که از تکراری بودن آن جلوگیری شود؟ گفته است: تا زمانی که ما حرف تازه‌یی برای گفتن داشته باشیم، «پایتخت» را می‌سازیم و فقط به صرف این نیست که یک سریالی گرفته، مردم آن را دوست دارند و ما باید به هر قیمتی آن را بسازیم؛ که اگر این طور بود، سال گذشته آن را می‌ساختیم درحالی که ما سال گذشته هیچ ایده و سوژه‌یی برای ادامه کار نداشتیم و به همین خاطر هم دست به کار نشدیم. «پایتخت» هر زمان که سوژه خوبی داشته باشد و بداند که مخاطب آن سوژه را دوست دارد، ادامه دارد.

تصویربرداری سریال «تعطیلات رویایی» یا «افتاده‌ها» که در نوروز ۹۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود نیز به کارگردانی علیرضا امینی در کیش ادامه دارد.

به تازگی دو بازیگر جدید فاطمه هاشمی و فرهاد بشارتی به این مجموعه اضافه شده‌اند. بیشتر تصویربرداری سریال در کیش خواهد بود و تاکنون بیش از ۱۰جلسه از این مجموعه تلویزیونی در شیراز و در اماکن تاریخی این شهر تصویربرداری شده است.

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما برود، روز دوشنبه (۱۱دی ماه) در شهر شیراز کلید خورد. فیلمنامه این سریال را احسان جوانمرد نوشته است و در ۱۵قسمت ساخته خواهد شد. همچنین محمدرضا شریفی‌نیا که بازیگردانی این سریال را برعهده دارد، خودش هم در آن بازی می‌کند.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی‌نادی درحالی ظرف روزهای پیش‌رو به مرز ۵۰درصد می‌رسد که گروه تولید این سریال همچنان در لوکیشن اصلی پروژه و در خانه‌یی بزرگ در خیابان دولت حضور دارند.

جز لوکیشن خانه در یکی دو هفته گذشته برخی سکانس‌های خارجی نیز تصویربرداری شده است. میترا حجار و علی قربان‌زاده دو بازیگر جدیدی هستند که به تازگی به پروژه اضافه شده و با انجام تست گریم مقابل دوربین رفته‌اند.

این مجموعه یک بازیگر مطرح دیگر نیز خواهد داشت که به‌زودی انتخاب خواهد شد.

 

ارسال نظر