واکنش فردوسی‌پور به طرح ترافیک خبرنگاران

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۵۸۶
واکنش فردوسی‌پور به طرح ترافیک خبرنگاران

عادل فردوسی‌پور در واکنش به اینکه در قوانین طرح ترافیک جدید خبرنگاران حق عبور از محدوده طرح ترافیک را ندارند، گفت: امیدوارم مساعدتی در این زمینه انجام شود.

عادل فردوسی‌پور دوشنبه شب در بخشی از برنامه «نود» که به دلیل طولانی شدن ویژه‌برنامه «هفت» برای جشنواره فیلم فجر با تاخیر در ساعت چهار دقیقه بامداد شروع شد، در واکنش به اینکه در قوانین طرح ترافیک جدید، خبرنگاران حق عبور از محدوده طرح ترافیک را ندارند، گفت: اخیرا برای عزیزان خبرنگار که معمولا از قشر ثروتمند یا حتی متوسط جامعه‌ هم نیستند و حقوق آنها بین یک تا 2میلیون تومان است، مشکلی پیش آمده است. کسانی که مسوول طرح ترافیک هستند، دوستان خبرنگار را از طرح ترافیک حذف کرده‌اند و گفته‌اند که باید 8میلیون تومان پول بدهند؟ آخر 8میلیون تومان از کجا دارند؟

او ادامه داد: خبرنگارها برای تهیه گزارش باید به مرکز شهر بروند. آنها باید به مجلس و باشگاه و جاهای دیگری بروند که همه در مرکز شهر هستند. به هر حال امیدوارم تمهیدی برای این قشر زحمتکش که بدون هیچ چشمداشتی در سرما و گرما و در هر اتفاقی کنار مردم هستند، صورت بگیرد تا بتوانند کارشان را راحت‌تر انجام بدهند.

 

ارسال نظر