پرواز ایگلز

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۱:۳۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۵۱۸
پرواز ایگلز

 واشنگتن پست:

دیروز، صفحه اول بسیاری از روزنامه‌های امریکایی، به قهرمانی تیم راگبی امریکا اختصاص یافته بود. واشنگتن پست نیز با انتشار عکسی از این پیروزی، گزارشی از مسابقه فینال فوتبال امریکایی –سوپربال- منتشر کرد. طبق این گزارش، عصر یک‌شنبه پنجاه‌ودومین مسابقه فینال فوتبال امریکایی یا «سوپربال» در شهر «مینیاپولیس» در ایالت مینه‌سوتا برگزار شد. گفته می‌شود که این مسابقه، مهم‌ترین رویداد ورزشی امریکاست که میلیون‌ها بیننده در سراسر کشور دارد. بازی امسال میان «نیواینگلند پاتریوتس» و «فیلادلفیا ایگلز» برگزار شد و با توجه به فصل درخشانی که هر دو تیم داشتند، از حساسیت و هیجان زیادی برخوردار است. فیلادلفیا ایگلز از بهترین تیم‌های دفاعی فصل است و با کسب ۱۳ پیروزی و تنها ۳ شکست به فینال رسیده، عقاب‌ها آخرین‌بار در سال ۲۰۰۶ در سوپربال حضور داشتند و مغلوب همین پاتریوت‌ها شدند. عقاب‌ها، دیروز، پس از 58 سال، دوباره عنوان قهرمانی را برای خود ثبت کردند.

 نیویورک تایمز:

این روزنامه نیز در صفحه اول خود با انتشار عکسی از بازی فینال فوتبال امریکایی، گزارشی از فرار داعش از خاک سوریه نیز منتشر کرد. طبق این گزارش، پس از شکست‌ داعش در عراق، اکنون نوبت مناطق تحت تصرف داعش در سوریه به ویژه دیرالزور و الرقه فرارسیده است و چیزی نمانده تا داعش به پایان راه خود در سوریه و کل منطقه برسد؛ به ویژه که این گروه بسیاری از پایگاه‌ها، شهرها و مراکز نفت‌خیز را در بسیاری از مناطق سوریه از دست داده است. آنطور که نیویورک‌تایمز گزارش می‌دهد، بسیاری از نیروهای تحت کنترل داعش، در حال ترک خاک سوریه هستند. پیشروی‌های ارتش سوریه و متحدانش در مناطق کویری شرق این کشور (موسوم به بادیه) همچنان ادامه دارد. این عملیات‌ها که عمدتا در مناطق مختلف الرقه، دیرالزور و شرق حماه علیه گروه تکفیری ـ تروریستی داعش انجام می‌شود، شمارش معکوس فروپاشی و شکست کامل داعش در این کشور را کلید زده است.

 یواس‌ای‌تودی:

در صفحه اول این گزارش، عکس و خبری از تصادف قطار مسافربری در کارولینای جنوبی منتشر شد. طبق این گزارش، این سومین حادثه تصادف قطارهای شرکت آمترک در دو ماه گذشته است. گزارش‌ها حاکی است که تصادف دو قطار مسافربری و باری در کارولینای جنوبی امریکا تعدادی کشته و زخمی بر جای گذاشته است. همچنین مرگ حداقل دو نفر در این حادثه تایید شده است. مدیریت حوادث غیرمترقبه کارولینای جنوبی نیز شمار زخمی‌ها را ۷۰ نفر و خبرگزاری بلومبرگ ۹۰ نفر گزارش کرده‌اند. قطار مسافربری شرکت «آمترک» با ۱۳۹ سرنشین و 8 خدمه روز یک‌شنبه ساعت 2و۴۵ دقیقه بامداد به وقت محلی در مسیر نیویورک-میامی با یک قطار باری تصادف کرد. هفته گذشته نیز یک قطار مسافربری این شرکت که چند عضو جمهوری‌خواه کنگره امریکا مسافر آن بودند، در غرب ویرجینیا دچار سانحه شد و یکی از سرنشینان قطار کشته شد.

 

 

ارسال نظر