تهرانگردی «آناکارنینا»

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۱:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۵۱۵
تهرانگردی «آناکارنینا»

کارگردان «آناکارنینا» اعلام کرد که قصد دارد از ابتدای سال ۹۷ این اثر نمایشی را در سالن‌های مناطق مختلف شهر تهران به صحنه ببرد.

آرش عباسی، نویسنده و کارگردان نمایش «آناکارنینا» که در بخش مسابقه تئاتر ایران(الف) سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در چند بخش کاندیدای دریافت جایزه بود و جایزه بازیگری زن را دریافت کرد درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: برنامه‌یی که برای اجرای نمایش «آناکارنینا» دارم خیلی گسترده است و قصد دارم از ابتدای سال ۹۷ تور تهرانگردی نمایش «آناکارنینا» را به صورت اجراهای محدود در سالن‌های مناطق مختلف پایتخت آغاز کنم.

او اظهار کرد: نمایش«آناکارنینا» دارای دکوری پرتابل است و امکان اجرای آن در سالن‌های مختلف شهر تهران ازجمله فرهنگسراها و هر سالنی که در مناطق دوردست شهر تهران وجود دارد، هست. برنامه‌ام این است که در سالن‌های وزارت ارشاد، شهرداری و سالن‌های خصوصی تئاتر به تعداد محدود ۲ اجرا در هر سالن، نمایش را به صحنه ببریم تا مخاطبان بیشتری در شهر تهران این کار را ببینند.

این نویسنده و کارگردان عرصه تئاتر به ایسنا گفت: این تور تهرانگردی نیازمند تبلیغات گسترده است ولی به خاطر جنس اجرا و جذابیتی که موضوع و داستان «آناکارنینا» دارد، مخاطبان ارتباط خوبی با آن می‌گیرند. عباسی تاکید کرد: دوست ندارم نمایش «آناکارنینا» به این زودی بسته و فراموش شود زیرا حضور و موفقیت‌هایی که این نمایش در جشنواره تئاتر فجر داشت همه ما را به عنوان عوامل تولید و اجرای نمایش ترغیب کرد که اجراهای «آناکارنینا» را ادامه دهیم. او درباره احتمال اجرای این اثر نمایشی در شهرهای دیگر ایران نیز یادآور شد: چند پیشنهاد اجرا ازجمله اجرا در شهر تبریز را داریم که گفت‌وگوهایی انجام داده‌ایم و به توافق‌هایی هم رسیده‌ام اما اجرا در شهرهای دیگر کار ساده‌یی نیست و برنامه‌ریزی دقیقی می‌خواهد. تا جایی که امکان دارد برای این چند پیشنهادی که داشته‌ایم، اقدام می‌کنیم زیرا فکر می‌کنم مخاطبان شهرهای دیگر هم با این نمایش ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

 

ارسال نظر