«بمب» از زاویه نگاه یک کودک روایت می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۶۰
«بمب» از زاویه نگاه یک کودک روایت می‌شود

به گفته سیامک صفری بازیگر فیلم سینمایی «بمب»، داستان این اثر از زاویه نگاه یک کودک روایت می‌شود و عاشقانه‌یی در دوران جنگ را به تصویر می‌کشد.

سیامک صفری بازیگر سینما و تئاتر درباره فیلم سینمایی «بمب» به کارگردانی پیمان معادی که در سی‌و‌ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد، به مهر گفت: امسال من در جشنواره ملی فیلم فجر تنها فیلم سینمایی «بمب» را برای نمایش دارم که داستان عاشقانه‌یی دارد. این فیلم به موشک‌باران تهران توسط عراقی‌ها اشاره دارد و دوره‌یی است که نسل ما آن را تجربه کرده‌ایم.

او افزود: شرایط جنگ فضای غالب این فیلم را تشکیل می‌دهد زیرا در آن دوران همه‌چیز تحت‌تاثیر نگرانی‌های جنگ قرار داشت و مردم شهری هم درگیر چنین فضایی بودند البته در همین حین داستانی در فیلم شکل می‌گیرد که بسیار لطیف است و با فضای جنگ کنْتْراست دارد. در واقع حالی در فیلم وجود دارد که با خشونت بمباران در تضاد است. صفری با اشاره به اینکه عشقی که در این اثر وجود دارد بسیار بکر و خاص است، توضیح داد: در «بمب» نقش پدر سعید را ایفا می‌کنم که سعید یک کودک و پرسوناژ اصلی قصه است.

این بازیگر اظهار کرد: سعید روایتگر قصه است و قصه از زاویه نگاه این کودک روایت می‌شود.

صفری با اشاره به تجربه همکاری با پیمان معادی کارگردان «بمب» بیان کرد: همکاری با پیمان معادی برای من تجربه خوبی بود زیرا او کاملا به کارش مسلط بود و فضای فیلم و آدم‌های قصه‌اش را به خوبی می‌شناخت از همین رو همه‌چیز در آرامش پیش رفت.

 

 

ارسال نظر