«جنایت خانوادگی» سوژه یک مستند

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۱۷
«جنایت خانوادگی» سوژه یک مستند

کارگردان مستند «پناهگاه» اعلام کرد به زودی مستندی با موضوع قتل عام یک خانواده در رشت را به تصویر می‌کشد.

عباس سندی، مستندساز که این روزها مستند «پناهگاه» را در گروه «هنر و تجربه» اکران دارد درباره جدیدترین پروژه‌یی که در دست دارد به مهر گفت: درحال حاضر به دنبال تحقیق و پژوهش درباره یک سوژه جدید هستم که امیدوارم هر چه سریع‌تر آن را جلو دوربین ببرم.

او تاکید کرد: این مستند درباره پرونده یک جنایت است که در شهر رشت استان گیلان رخ داده است. این یک جنایت خانوادگی بود که فردی عمو، زن عمو و پسرعموی خود را به همراه دوستانش به دلیل مسائل مالی به قتل رساند.

کارگردان مستند «پناهگاه» توضیح داد: زمان این جنایت بسیار طولانی بوده و کشتن افراد خانواده یک شب تا صبح طول می‌کشد.

او تاکید کرد: به عنوان یک مستندساز این مساله برای من بسیار مهم است که در حوزه‌های مختلف فعالیت کنم و تجربه‌هایی کسب کنم و البته سوژه‌های جنایی از جذابیت بسیاری برخوردارند. سندی در پایان گفت: متاسفانه تحقیقات در حوزه پرونده‌های جنایی به سختی صورت می‌گیرد و نهادهای مسوول همکاری کمتری با فیلمساز دارند مگر اینکه این مدیران خود علاقه‌مند به اطلاع‌رسانی در این زمینه باشند.

مستند «پناهگاه» به نویسندگی و کارگردانی عباس سندی که این روزها درحال اکران است درباره مکانی در حومه شهر رشت است که برای نگهداری و درمان حیوانات مختلف احداث شده و مدیریت آن را زنی جوان برعهده دارد.

 

ارسال نظر