دفاع آلک بالدوین از وودی آلن

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۲۴۴
دفاع آلک بالدوین از وودی آلن

 

ازیگر کهنه‌کار هالیوودی اظهارنظرهای اخیر ستارگانی را که با وودی آلن کار کرده بودند، غیرمنصفانه و غمگینانه خواند و از کارگردان نامدار دفاع کرد. به گزارش گاردین، بازیگر سینما و تلویزیون با نوشتن متن دفاعیه‌یی از وودی آلن در توییتر، کار کردن با وی را یکی از افتخارهای کارنامه خود خواند.

بالدوین که با وودی آلن در فیلم «یاسمین آبی» و «تقدیم به رم با عشق» همکاری کرده بود، جدیدترین بازیگری است که نسبت به این فیلمساز صحبت عمومی مطرح می‌کند. پیش از وی گرتا گرویگ، ماریا سوروینو، ربکا هال و تیموتی شالامه به وودی آلن اعتراض کرده و حقوقی را که برای بازی در فیلم وی دریافت کرده بودند به صندوق حمایت از زنان پرداخت کردند. تیموتی شالامه به تازگی در این باره گفته بود: نمی‌خواهم از همکاری با وودی آلن سودی دریافت کنم.

آلک بالدوین در این باره توییت کرد: موضوع وودی آلن به دنبال ادعای همسر سابقش برای سوء‌استفاده جنسی وی از دختر خوانده‌اش مورد بررسی قرار گرفت اما وی هرگز متهم نشد.

او افزود: نادیده گرفتن وی و آثارش بدون شک هدف خاصی را دنبال می‌کند اما چنین کاری از نظر من غیرمنصفانه و غمگینانه است. من با وی سه بار کار کردم و این یکی از نقاط اوج حرفه‌یی من بود.

او سپس شماری از موضوع‌هایی را که توسط میا فارو و وودی آلن و پسرخوانده آنها موسی فارو مطرح شده بود، منتشر کرد. پسر آنها ادعا کرده بود مادرش، دخترخوانده‌اش را مغزشویی کرده است و هر نوع سوء‌رفتار وودی‌آلن را تکذیب کرده بود.

 

 

ارسال نظر