«جنگ ستارگان؛ آخرین جدای» پرفروش‌ترین در ۲۰۱۷

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۰۹۸
«جنگ ستارگان؛ آخرین جدای» پرفروش‌ترین در ۲۰۱۷

جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ فروش خود را از مرز یک‌میلیارد دلار عبور داد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال را به خود اختصاص داد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فروش «جنگ‌ ستارگان: آخرین جدای» در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ از مرز یک‌میلیارد دلار عبور کرد و این فیلم در عین حال پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۷ در بازار داخلی امریکا شد. «جنگ ستارگان: آخرین جدای» تا پایان یک‌شنبه آخرین روز سال ۲۰۱۷ موفق به فروش 52.4 میلیون دلار دیگر شد تا مجموع فروش داخلی خود را به رقم 517.1 میلیون دلار برساند و به این ترتیب «دیو و دلبر» که فروشی ۵۰۴ میلیون دلاری را در امریکای شمالی تجربه کرده بود به ردیف دوم فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سال فرستاد. این فیلم در بازار بین‌المللی نیز ۶۸ میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروش خود را به رقم 523.3 میلیون دلار رساند و در مجموع 1.04میلیون دلار در سطح جهان تا پایان یک‌شنبه فروش کرد.

بازار فیلم امریکا در سال ۲۰۱۷ با افزایش ۶ درصدی در سطح بین‌المللی حدود 28.8میلیارد دلار در خارج از مرزهای امریکای شمالی فروش کرد.

در عین حال «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در دومین هفته اکرانش 50.5 میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش را به 169.8 میلیون دلار رساند.

«صدای شش‌دانگ ۳» نیز در دومین هفته اکران 17.7میلیون دلار دیگر فروخت تا در مجموع 64.2 میلیون دلار فروش کرده باشد. فیلم چهارم جدول فروش امریکا در آخرین هفته سال ۲۰۱۷ نیز به «بزرگ‌ترین شومن» رسید که با فروش 15.2میلیون دلار دیگر، مجموع فروشش را به 48.7میلیون دلار رساند. انیمیشن «فردیناند»، انیمیشن «کوکو»، «همه پول‌های دنیا»، «سیاه‌ترین ساعت»، «کوچک کردن» و «ریش‌سفیدها» به ترتیب در مکان‌های بعدی جدول پرفروش‌ها جای گرفتند.

 

 

ارسال نظر