برگزیدگان جشنواره سالانه هنر ایران

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۸۶۹
برگزیدگان جشنواره سالانه هنر ایران

فرصت برگزیدگان جشنواره سالانه هنر ایران که از دوم دی ماه وقت داشتند آثار خود را برای نمایش ارائه دهند، دیروز 8 دی ماه به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، برگزیدگان جشنواره سالانه هنر ایران در سال ۹۶ و در دو بخش عکاسی و نقاشی اعلام شدند و ۱۱دی ماه تندیس خود را دریافت می‌کنند. هیات داوران در بخش نقاشی به ترتیب بهار مجدنفر، زهیر حسین‌جواهری، ارشاد رفتاری، احسان ضیا، سمیه فعال محمدعلی، مهنوش پورحسینی‌اکبریه، الهام قاسمی‌صوفلو، زهرا پرکاه، نیلوفر محمدی و سلمان پاریزی را نفر اول تا دهم اعلام کرد. در بخش داوری مردمی نقاشی نیز جواد محمدی‌صبا، بهاره غنیان، ملیحه غفوریان، ارشاد رفتاری و مهری پور بزرگ‌لنگرودی به ترتیب اول تا پنجم شدند. در بخش هیات داوران عکاسی میلاد کارآموز، فراز حبیب‌اللهیان، مهسا علافر، سمیرا سلیمانی‌نژاد، سهیلا مرادی، مهدی اوجاقی، مهدی ناظری، سپهر سهامی‌فرد، شورش مباشری و علی خاتم‌ساز به ترتیب نفرات اول تا دهم شدند.

محمد پورنعمتی، فراز حبیب‌اللهیان، پژمان دیانی، مرجانه پورحسین و آرزو صادقی‌نجف‌آبادی نیز از سوی مردم داوری و به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کردند.

جشنواره هنر ایران یک رویداد تخصصی در زمینه هنرهای تجسمی و با محوریت نقاشی و عکاسی به صورت «موضوع و سبک آزاد» است که امسال برای دومین بار برگزار می‌شود. این رویداد به عنوان محلی برای پیدا کردن نخبگان هنری و معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و هنری کشور عمل کرده و برگزیدگان آن به جوامع هنری داخل و خارج ایران معرفی می‌شوند. جشنواره هنر ایران رویدادی مستقل در بخش خصوصی است که با همکاری سازمان‌های دولتی، انجمن‌های تخصصی و همچنین گروه‌های خصوصی فعال در شاخه‌های مادر مربوط به هنرهای تجسمی فعالیت می‌کند. 5 اثر برگزیده در بخش مردمی و همچنین 10 اثر برگزیده در بخش داوری از هر رشته در گالری «علیها» تهران سپس خانه فرهنگ پاریس به نمایش درخواهند آمد.

 

ارسال نظر