«بادیگارد» ۲۵ساله شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۸۳۵
«بادیگارد» ۲۵ساله شد

در بیست و پنجمین سال ساخته شدن فیلم «بادیگارد» کوین کاستنر از انتخاب ویتنی هیوستون برای ایفای نقش اصلی فیلم به عنوان یک انتخاب عالی یاد کرد.

درامی به یادماندنی ۲۵سال پیش روز ۲۵ نوامبر ۱۹۹۲ برای نخستین بار روی پرده سینماها رفت.

کاستنر با یادآوری آن فیلم گفت: انتخاب ویتنی هیوستون یک انتخاب عالی برای ایفای آن نقش بود. در آن فیلم او دقیقا همان شخصیت بود... همه به من هشدار می‌دادند که او سیاهپوست است، خوب خودم می‌دانستم و می‌گفتند اگر فیلم ۲ سال پیش ساخته می‌شد که ویتنی از نظر شهرت در اوج بود، شاید بهتر بود. اما پس از ساخته شدن فیلم به نظر من او به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیا بدل شد.

به گزارش آسوشیتدپرس او گفت: نمی‌شد بهترین بازیگر دوران را انتخاب کنی، اما او خودش خواننده نباشد و فرد دیگری به جای او آواز بخواند. برای همین من معتقد بودم ما باید یک خواننده واقعی را برای این نقش داشته باشیم. برای من مهم نبود که او سیاه است یا سفید.

«بادیگارد» محصول ۱۹۹۲ به کارگردانی میک جکسون به تهیه‌کنندگی کوین کاستنر و لارنس کاسدان ساخته شد. نویسنده فیلمنامه آن نیز لارنس کاسدان بود. این فیلم که با هزینه ۲۵میلیون دلار ساخته شد، ۴۱۱میلیون دلار فروش کرد و موسیقی متن فیلم پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی متن شد. در این فیلم راشل مارن که سوپراستار موسیقی و نامزد جایزه اسکار است، تهدید به مرگ شده است و فرانک فارمر محافظ شخصی ویژه‌یی است که قبلا محافظ شخصی رییس‌جمهور امریکا بوده و برای محافظت از راشل استخدام می‌شود.

 

 

ارسال نظر