درخواست غرامت یک‌میلیون پوندی از آکسفورد

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۸۴

 تایمز:

این روزنامه در صفحه اول خود گزارشی از درخواست غرامت یک میلیون پوندی از آکسفورد منتشر کرده است. به گزارش تایمز، یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آکسفورد از این دانشگاه شکایت کرده است. این دانشجو به دلیل آنکه موفق به دریافت درجه عالی نشده، معترض است. همچنین این دانشجو ادعا کرده که آکسفورد آموزش‌های کافی، آن‌طور که در تعریف جهانی از این دانشگاه گفته شده، ارائه نکرده و باید یک‌میلیون پوند غرامت پرداخت کند. او گفته که اگر نمرات بهتری در امتحانات خود می‌گرفت، می‌توانست به عنوان یک وکیل موفق وارد بازار کار شود. این در حالی است که دانشگاه آکسفورد در رتبه‌بندی‌ها در میان 10دانشگاه برتر جهان قرار دارد. سخنگوی این دانشگاه نیز این ادعا را انکار کرده است.

 وال‌استریت ژورنال:

صفحه اول این روزنامه علاوه بر انتشار اخبار مربوط به زیمبابوه، گزارشی از شرایط کنونی جرد کوشنر داماد ترامپ منتشر کرده است. طبق این گزارش، سیاستمدار و بازرس ویژه امور سیاسی در امریکا در حال تحقیق درباره تماس‌های «جرد کوشنر» مشاور کاخ سفید و داماد دونالد ترامپ با رژیم صهیونیستی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری امریکاست. به گزارش وال‌استریت‌ژورنال، این بخشی از تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده در خصوص تبانی با قدرت‌های خارجی است. گفته شده که مولر همچنان به دنبال ابعاد تازه‌یی از دخالت روسیه در انتخابات امریکاست و دغدغه اصلی مولر گزارش‌های ارائه شده از سوی مقامات رژیم‌صهیونیستی به کوشنر و دیگر مقامات ارشد تیم انتقال ترامپ درباره رای شورای امنیت سازمان ملل برای محکوم کردن فعالیت‌های شهرک‌سازی در کرانه باختری است. قطعنامه سازمان ملل خواستار توقف کامل و فوری همه فعالیت‌های شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی از جمله بیت‌المقدس شرقی است. این در حالی است که باراک اوباما رییس‌جمهوری سابق امریکا از وتوی این قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل امتناع کرده بود.

 فایننشال تایمز:

این روزها گزارش و عکس‌های صفحه اول بسیاری از روزنامه‌ها مربوط به اخبار زیمبابوه و استعفای موگابه است. این روزنامه نیز در صفحه اول خود گزارشی از پایان رسمی دوره زمامداری رابرت موگابه در زیمبابوه منتشر کرده است. فایننشال تایمز در این باره نوشت: رابرت موگابه پس از حدود ۴۰سال حکومت بر زیمبابوه استعفا کرد. استعفای موگابه به شکل کتبی به رییس پارلمان این کشور تحویل داده شده است. به گزارش این روزنامه، انتشار خبر استعفای موگابه، شادی مردم و نمایندگان پارلمان را به همراه داشت. بر این اساس رییس پارلمان زیمبابوه اعلام کرد که امرسون منانگاگوا موظف است، ظرف ۴۸ساعت مسوولیت اداره کشور را برعهده گیرد. منانگاگوا پیش از برکناری‌اش معاون رییس‌جمهوری زیمبابوه بود. پارلمان زیمبابوه پیش از اعلام استعفای موگابه تصمیم به استیضاح او داشت.

 

ارسال نظر