فاگین از «الیور توئیست» می‌گوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۸۳
فاگین از «الیور توئیست» می‌گوید

بازیگر نقش فاگین در نمایش «الیور توئیست» با اشاره به اینکه تلاش کرده نقش‌اش را بدون الگو گرفتن از نمونه‌های قبلی بازی کند درباره دیگر ویژگی‌های این اثر نمایشی سخن گفت.

هوتن شکیبا که در نمایش «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی نقش فاگین را برعهده دارد، درباره تجربه بازی در یک تئاتر موزیکال به مهر گفت: همیشه دوست داشتم در کارنامه کاری خودم تجربه بازی در تئاتر موزیکال را داشته باشم و با اینکه پیش از این تنها در یک اجرا و در نمایش «اسکلیگ و بچه‌های پرواز» تجربه بسیار کوچکی در این زمینه داشتم اما همیشه در فکرم بود اگر فرصت دست داد وارد این چالش بشوم، که با نمایش «الیور توئیست» این موقعیت برای من پیش آمد.

او که پیش از این در نمایش‌هایی از جمله «باغ آلبالو»، «مترسک»، «زمان لرزه»، «هیپوفیز»، «ننه دلاور بیرون پشت در»، «بر پهنه دریا»، «دن کامیلو»، «مرگ هوتن»، «ستوان اینیشمور» و... بازی داشته است حرکت و خواندن توامان روی صحنه را از جذابیت‌ها و هیجان‌های اصلی این نمایش دانست که موجب شده در این اثر نمایشی به ایفای نقش بپردازد.

بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» با اشاره به اینکه رمان «الیور توئیست» و فیلم‌هایی که از روی آن ساخته شده است در خاطره همه ما ثبت شده است، گفت: همه ما از «الیور توئیست» نوستالژی‌هایی در ذهن خود داریم همچنین ورژن‌های زیادی از این داستان طی این سال‌ها در سینما و تئاتر ساخته شده که دیده‌ایم اما زمانی که این تئاتر و بازی در نقش فاگین که پرجاذبه‌ترین نقش این رمان برایم بود به من پیشنهاد شد هیچ مروری بر همه‌ چیزهایی که از این رمان دیده یا خوانده بودم، نداشتم و حتی عمدا نسخه موزیکال کارول رید را که تئاتر بر اساس آن شکل گرفته است، ندیدم تا با توجه به ذهنیت خودم و خالی از هر گونه پیش‌زمینه ذهنی این نقش را بازی کنم.

نمایش «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی از چهارشنبه اول آذرماه اجرای عمومی خود را در تالار وحدت آغاز کرده است.

 

 

ارسال نظر