بازگشت زمستانی خواننده پاپ

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۸۲
بازگشت زمستانی خواننده پاپ

علیرضا عصار که سال گذشته پس از 8 سال سکوت بار دیگر به عرصه اجرای زنده بازگشت و با استقبال جالب توجه دوستدارانش رو به رو شد از برگزاری کنسرت و انتشار قطعه جدید خود خبر داد. به گزارش ایسنا، علیرضا عصار، خواننده پاپ در این باره گفت: با انرژی‌ای که سال گذشته از استقبال علاقه‌مندان هنر از کنسرتم گرفتم، تصمیم دارم کنسرت خود را در تاریخ ۱۱دی ماه در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه ببرم».

او ادامه داد: ارکسترم به رهبری پویا نیک‌پور و اجرای قطعاتی جدید درحال تمرین هستند و به زودی اطلاعات و اخبار جدیدی درباره اجراها و آثار جدید در اختیار همه قرار خواهم داد.

این خواننده گفت: پنج‌شنبه ۲ آذر قطعه‌یی جدید به نام «جز عشق نمی‌خواهم» با ترانه‌یی از روزبه بمانی و آهنگسازی پویا نیک‌پور منتشر خواهم کرد و تلاش می‌کنم، خط فکری‌ام در روال انتشار آثار جدید منعکس شود و مورد پسند مخاطبان و مردم قرار بگیرد. کنسرت علیرضا عصار در تاریخ ۱۱دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به تهیه‌کنندگی محمد جلیل‌پور برگزار خواهد شد.

بلیت‌فروشی این برنامه از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود و جزییات  آن و نحوه تهیه بلیت این کنسرت از طریق رسانه‌ها و صفحات شخصی این خواننده در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظر