خاطره‌نویسی گردشگران خارجی به زبان فارسی

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۰۰
خاطره‌نویسی گردشگران خارجی به زبان فارسی

بنیاد سعدی مسابقه خاطره‌نویسی فارسی‌آموزان، مدرسان زبان فارسی و گردشگران خارجی به زبان فارسی را برگزار می‌کند.  مشاور فضای مجازی بنیاد سعدی از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی فارسی‌آموزان، گردشگران خارجی و علاقه‌مندان به زبان فارسی از کلاس‌های یادگیری زبان فارسی یا حضور در ایران، در شبکه اجتماعی «جامعه مجازی فارسی آموزان»، که توسط این بنیاد ایجاد شده است، خبر داد.

به گزارش مهر، فرشته آزادی‌پرند، مشاور فضای مجازی این بنیاد درخصوص این مسابقه توضیح داد: کاربران باید خاطره‌یی از کلاس یادگیری زبان فارسی یا حضور در ایران و هر خاطره‌یی مرتبط با ایران و زبان فارسی را در صفحه خود در جامعه مجازی فارسی‌آموزان منتشر کنند. علاوه بر فارسی‌آموزان، استادان و مدرسان زبان فارسی نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

او گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه باید در شبکه اجتماعی بنیاد سعدی «fln. saadifoundation.ir» عضو شوند. مشاور فضای مجازی بنیاد سعدی همچنین درخصوص این شبکه اجتماعی گفت: شبکه اجتماعی «جامعه مجازی فارسی‌آموزان» بنیاد سعدی یک شبکه تخصصی برای فارسی‌آموزان خارجی، استادان آموزش زبان و ادبیات فارسی و علاقه‌مندان به این زبان است که هدف از ایجاد آن تعامل بنیاد سعدی با فارسی‌آموزان همچنین این فارسی‌آموزان با یکدیگر، استادان زبان فارسی و علاقه‌مندان به یادگیری این زبان است.

 

ارسال نظر