11دقیقه سکوت در توییتر ترامپ

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۴۳۳
11دقیقه سکوت در توییتر ترامپ

شرکت توییتر روز پنج‌شنبه در صفحه رسمی خود اعلام کرد که صفحه دونالد ترامپ رییس‌جمهوری امریکا در این شبکه اجتماعی به دلیل خطای انسانی برای 11دقیقه غیرفعال شده بود. توییتر با تایید این موضوع اعلام کرد: حساب کاربری آقای ترامپ به وسیله یکی از کارمندان بخش پشتیبانی این شرکت غیرفعال شده است.

توییتر ساعاتی پس از اعلام این موضوع و قول تحقیق بیشتر پیرامون آن اعلام کرد که غیرفعال شدن صفحه ترامپ از سوی کارمندی صورت گرفته که آخرین روز کاری خود را در این شرکت می‌گذرانده است.

با وجود این توضیحات، توییتر هنوز مشخص نکرده است که یک کارمند عادی چگونه امکان غیرفعال کردن صفحه‌یی با این اهمیت را داشته است. رییس‌جمهوری امریکا نیز صبح دیروز با حمله به کارمند توییتر او را سرکش توصیف کرد که حساب توییتر ترامپ را برای 11دقیقه غیرفعال کرده است. او در پیام توییتری نوشت: حساب توییترم 11دقیقه توسط یک کارمند سرکش غیرفعال شد.

رییس‌جمهوری امریکا گفته که فکر می‌کنم موضوع باید روشن شود. بعد از فعال شدن مجدد حساب کاربری آقای ترامپ او درباره طرح مالیاتی جمهوری‌خواهان توییت کرد.

رییس‌جمهوری امریکا که صفحه خود را در توییتر در اوایل سال 2009 میلادی ایجاد کرده، تاکنون بیش از 36هزار توییت منتشر کرده است. ترامپ با وجود اینکه نزدیک به 42میلیون دنبال‌کننده دارد، هنوز فاصله بسیار زیادی با رییس‌جمهوری پیشین خود باراک اوباما دارد.

اوباما بیش از 96میلیون دنبال‌کننده دارد و توییت او در مخالفت با تبعیض نژادی پس از حوادث شارلوتزویل به عنوان محبوب‌ترین توییت تاریخ شناخته شد.

 

ارسال نظر