گشایش بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۹۶۸
گشایش بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات

بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با میزبانی بیش از یکهزار رسانه در قالب 600 غرفه، امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری در مصلای بزرگ امام‌خمینی(ره) تهران به‌طور رسمی گشایش می‌یابد.  به گزارش ایرنا، در مراسم گشایش بزرگ‌ترین رویداد رسانه‌یی کشور، افزون بر معاون اول رییس‌جمهوری، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد و رییس نمایشگاه، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا و نمایندگان مقیم کشورهای خارجی، مدیران مسوول مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خبری نیز حضور خواهند داشت.

برگزاری این دوره نمایشگاه نیز مانند دوره قبل، برعهده تشکل‌ها و صنوف است و براساس فراخوان، همه امور به آنها واگذار شده است و دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناظر و سیاست‌گذار در این رویداد حضور دارد. امسال 10 گروه اصلی و 5 گروه فرعی در مساحتی بیش از ۱۳ هزار مترمربع شامل

۱۰۰ ماهنامه، ۵۴   هفته‌نامه، ۳۰   دوهفته‌نامه،

۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منطقه‌یی و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این رویداد بزرگ رسانه‌یی حضور خواهند داشت. این در حالی است که طبق اخبار منتشر شده، روزنامه‌های اعتماد، تعادل، شرق، دنیای اقتصاد، آرمان، آفتاب‌یزد و جهان صنعت در این نمایشگاه حضور ندارند.  بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا 12 آبان ماه همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 در مصلای امام‌خمینی(ره) میزبان بازدیدکنندگان است.

 

ارسال نظر