آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی در اصفهان

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۸۹۴
آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی در اصفهان

هنوز به‌طور قطعی مشخص نشده علت خودکشی دو دختر دانش‌آموز اصفهانی، بازی نهنگ آبی بوده یا نه؛ اما طبق گزارش‌های اولیه علت این حادثه همین بازی بوده و حالا وزارت ارتباطات نیز اعلام کرده که امکان دسترسی به این بازی را مسدود کرده است. یکی از دو دختری که با انداختن خودشان از پل اقدام به خودکشی کردند، جانش را از دست داد و دختر دیگر با صدمات و جراحات شدید در بیمارستان بستری است. مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی را تشریح کرد.

کیانوش جهانپور در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموز بازمانده از حادثه خودکشی در اصفهان اظهار کرد: سطح هوشیاری بیمار کامل شده است. جا اندازی در رفتگی‌ها صورت ‌گرفته و فرآیند پیچ‌ و‌ پلاک پای راست و چپ وی نیز انجام شده است.

او با بیان این مطلب که مصدوم کماکان در ICU بستری است و بعد از مدتی به بخش منتقل می‌شود، افزود: ضایعات به‌صورت شکستگی و خردشدگی متعدد در هر دو مچ پا و دررفتگی مفاصل مچ پای راست و چپ، شکستگی مهره‌های کمری، زخم باز، آسیب و پارگی برخی تاندون‌ها و اعصاب پای راست و چپ است.

جهانپور ادامه داد: ممکن است، مصدوم حتی به پنج عمل جراحی دیگر در اندام‌ها و ستون فقرات نیاز داشته باشد. او در ادامه اظهار کرد: این مصدوم حداقل تا 6ماه آینده به درمان و توانبخشی نیاز دارد، اما بدون نیاز به عصا از 6ماه تا یک‌سال آینده قادر به راه رفتن خواهد بود. مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه این نوجوان با دست‌وپا سقوط‌ کرده، صدمات شدیدی به این نواحی وارد شده، بیان کرد: خوشبختانه سر مصدوم احتمالا بر اثر برخورد با پیکر نفر دومی که خودکشی کرده، سالم و بدون آسیب‌دیدگی است.

 

 

ارسال نظر