تمهیدات جدید راهور تهران برای رانندگان متخلف

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۴۷۹

رانندگان متخلف حالا اگر اعتراض دارند می‌توانند بدون مراجعه به پلیس، اعتراضشان را ثبت کنند. آنگونه که رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفته، رانندگانی که به هر دلیل نسبت به ثبت تخلف خود معترض باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت راهور و وارد کردن شماره پلاک خود تصویر خودرو خود حین تخلف که توسط دوربین‌ها ثبت شده را مشاهده کنند.

علی شریفی درباره استفاده از تجهیزات جدید پلیسی در پلیس راهور اظهار کرد: استفاده از تجهیزات و امکانات کنترلی هوشمند در کاهش تخلفات رانندگی و همچنین حوادث تاثیر بسزایی دارد. در همین راستا پلیس نیز همواره به دنبال استفاده از این امکانات و تجهیزات است که نمونه آن نصب دوربین‌های هوشمند کنترلی و ثبت تخلفات آن در معابر، بزرگراه‌ها و تقاطع‌های پایتخت است. او با اشاره به استفاده از تجهیزات بیشتر در این پلیس افزود: همچنین از مدتی قبل باسکول‌های توزین خودروهای سنگین در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به کار گرفته شده است که با استفاده از آن، وزن وارد بر هر محور خودروهای سنگین اندازه‌گیری شده و در نهایت با جمع‌بندی، وزن نهایی کامیون به دست می‌آید.

شریفی سامانه دیگری که در پلیس راهور نهایی شده و به زودی به‌کارگیری خواهد شد را سامانه نشان دادن تصویر پلاک خودروها حین تخلف اعلام کرد و گفت: با استفاده از این سامانه رانندگانی که ممکن است به هر دلیل نسبت به ثبت تخلف خود معترض باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت راهور و وارد کردن شماره پلاک خود تصویر خودرو خود حین تخلف که توسط دوربین‌ها ثبت شده را مشاهده کنند. این سامانه به زودی رونمایی خواهد شد.

 

 

ارسال نظر