انهدام باند فروش لوازم شیطان‌پرستی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۳۲۳

این روزها گویا بازار فروش لوازم شیطان‌پرستی و استفاده از این لوازم مد شده و خیلی‌ها که حتی خبر ندارند یک وسیله یا لباس، مربوط به شیطان‌پرستی است، از آن استفاده می‌کنند.

حالا رییس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند خرید و فروش لوازم شیطان‌پرستی در شمال تهران خبر داده و گفته که دو نفر از اعضای فعال این باند شناسایی و دستگیر شدند.

رضا بستو گفت: برابر گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش اقلام مورد نیاز گروه‌های شیطان‌پرستی در شمال پایتخت، شناسایی و رصد فعالیت‌های اعضای این باند که در شمال تهران فعالیت می‌کردند در دستور کار سرکلانتر یکم پایتخت قرار گرفت. او افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، اعضای این باند فعالیت گسترده‌یی در شبکه‌های مجازی از جمله تلگرام و اینستاگرام دارند و مشتریان خود را در این شبکه‌ها شناسایی کرده و نسبت به فروش اقلامی از قبیل لباس، چکمه‌های بلند و رنگی و همچنین هدبند، سربند و دستبندهای چاپی اقدام می‌کنند. بستو ادامه داد: ماموران موفق شدند با ردیابی محل اختفای دو نفر از متهمان این پرونده، آنها را در انبار توزیع اقلام و لوازم شیطان‌پرستی در محدوده درکه شناسایی و دستگیر کنند. هر دو متهم دستگیر شده، پسرهای ۲۵ساله، لیسانسه و فاقد شغل و سابقه کیفری بودند. آنها خودشان را واسط ارسال لوازم معرفی کرده و اعتراف کردند با چند نفر دیگر که در محدوده بازار اقدام به چاپ نمادهای شیطان‌پرستی روی انواع تیشرت، سربند و دستبند می‌کردند، ارتباط دارند.

 

 

ارسال نظر