پاییزی‌های سینما

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۰۱۴
پاییزی‌های سینما

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حالی توسط پخش‌کنندگان اعلام شده است که آمار فروش فیلم‌ سینمایی «زرد» در بین فیلم‌های تازه اکران شده و همچنین فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» از مرز یک میلیارد تومان گذشت و دو فیلم «خانه دختر» و «حقه‌باز دم دراز» از چهارشنبه ۱۹ مهرماه در سبد اکران سینماها قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری، آمار فروش فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت را با ۹ روز نمایش و در اختیار داشتن ۲۰سالن سینمایی در مجموع ۲۰۰میلیون تومان و به تفکیک ۱۲۰میلیون تومان در تهران و ۸۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

به گفته‌ او، فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان هم بعد از ۸ هفته اکران در شهرستان‌ها و ۱۰هفته اکران در تهران، یک‌ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروخته است.

احمد مختاری، مدیر پخش هدایت فیلم نیز آمار فروش فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی را با در اختیار داشتن ۱۸ سالن در تهران ۸۵۲میلیون تومان و با در اختیار داشتن ۳۰سالن در شهرستان ۲۶۰میلیون تومان اعلام کرد که مجموع فروش آن از مرز یک‌میلیارد تومان می‌گذرد. او در ادامه گفت: فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان با اکران در ۲۰ سالن سینمایی در تهران، یک میلیارد و ۴۹۳میلیون تومان و در شهرستان‌ها با بیش از 60 سالن، ۸۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مختاری با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه‌حسینی در گروه آزاد اکران شده است، گفت: فیلم سینمایی «خانه دختر» که از روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه اکران‌اش آغاز شده است، با در اختیار داشتن ۲۰سالن سینمایی در تهران ۱۸۹ میلیون تومان فروش داشته است. به گفته‌ او این فیلم در پردیس «هویزه» مشهد هم اکران می‌شود که تاکنون ۳۰میلیون تومان فروش داشته است.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران نیز درباره آمار فروش فیلم سینمایی «زرد» و «مالاریا» که طی دو هفته گذشته اکران شده‌اند، گفت: فیلم سینمایی «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده با در اختیار داشتن ۴۲سالن سینمایی در تهران و شهرستان یک‌میلیارد و ۴۷۸میلیون تومان و فیلم سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی با در اختیار داشتن ۲۷ سالن، ۱۴۲میلیون تومان فروش داشته است.

او آمار فروش فیلم سینمایی «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد را با در اختیار داشتن ۳۸ سالن در تهران و شهرستان، یک‌میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان اعلام کرد. همچنین فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری با ۱۱سالن سینمایی 3میلیارد و ۱۰۷میلیون تومان فروش داشته است.

 

 

ارسال نظر