«آدم خانگی» در جمع ۱۰ انیمیشن برتر «اینسبروک»

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۶۰۷
«آدم خانگی» در جمع ۱۰ انیمیشن برتر «اینسبروک»

انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی مرضیه ابرار پایدار در جمع ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط‌زیست و طبیعت «اینسبروک» اتریش قرار گرفت.

شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی محیط‌زیست و طبیعت «اینسبروک» طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهر ۹۶ در کشور اتریش برگزار می‌شود و انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرار پایدار به‌عنوان یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره روی پرده می‌رود. این فیلم‌ها تولید کشورهای اتریش، ایران، آلمان، فرانسه، هلند، کرواسی و سوییس هستند.

به گزارش مهر، پیش از این اعلام شده بود که «آدم خانگی» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم انیمیشن سومین دوره جشنواره بین‌المللی NEZ هند و نامزد دریافت جایزه از دهمین جشنواره جهانی فیلم محیط‌زیستی کوالالامپور هم شده است که طی روزهای ۲۳ تا ۲۹ اکتبر ۲۰۱۷ در مالزی برگزار می‌شود. این فیلم ضمن قرار گرفتن در لیست

 ۱۵ فیلم کوتاه انیمیشن برتر جشنواره «کانتربری» انگلیس، در جشنواره‌ بین‌المللی کارتون و انیمیشن سئول و جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه سئول کره‌جنوبی نیز به نمایش درآمده است. انیمیشن «آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هر بار به مانعی برخورد می‌کند.

 

 

ارسال نظر