برپایی دوره‌های رایگان مدیریت کسب و کار

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۹۹۲
برپایی دوره‌های رایگان مدیریت کسب و کار

 الناز حدیدی مدیر موسسه طراحان مد و مدرس دانشگاه درباره جدیدترین فعالیت‌های این مجموعه خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های آکادمی طراحان مد، آموزش تخصصی به تمام فعالان در عرصه پارچه و لباس درخصوص طراحی لباس، الگوسازی و دوخت در شاخه‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه است که این امر با رویکرد کارآفرینی انجام می‌شود. مدیر موسسه طراحان مد گفت: آشنا کردن طراحان و واحدهای تولیدی برای کاربردی کردن طرح‌های موجود از اولویت‌های موسسه طراحان مد است.

حدیدی تصریح کرد: معرفی هنرجویان برتر به واحدهای صنفی، تولیدی‌ها و صاحبان صنایع مرتبط از آغاز مسیر در لیست برنامه‌های ما قرار داشت و همچنان آشنا کردن طراحان و واحدهای تولیدی برای کاربردی کردن طرح‌های موجود از اولویت‌های موسسه طراحان مد است.

به گزارش هنرآنلاین، او با اشاره به برپایی دوره‌های رایگان مدیریت کسب و کار در موسسه طراحان مد اظهار داشت: ایجاد زمینه‌های خوداشتغالی و کارآفرینی با دوره‌های مدیریت و بازاریابی مد در این مجموعه از اهمیت بسیاری برخوردار است و تلاش می‌کنیم در تمام رسته‌ها به این حوزه ورود پیدا کنیم.

مدیر موسسه طراحان مد افزود: گذراندن دوره‌های مدیریت کسب و کار را به تمام طراحان حوزه مد و لباس پیشنهاد می‌کنیم و بر این مهم تاکید داریم که لازم است یک طراح لباس بداند تا برای کاربردی شدن طرح خود و ورود به چرخه صنعت چه نکاتی را باید در نظر گیرد.  حدیدی همچنین به برپایی کلاس‌های سوزن‌دوزی هم در زمینه پوشاک و هم زیورآلات اشاره کرد و گفت: این حوزه از بازار قابل توجهی برخوردار است و لازم است هنرجویان به دور از مدرک‌گرایی و با توجه به لزوم سمت و سوی صنعتی داشتن در کار خود، این مهارت را نیز کسب کنند.

او در خاتمه گفت: مدیریت کسب و کار به فعالان عرصه مد و لباس کمک می‌کند تا مدل‌های ذهنی خود را با نیاز جامعه و نگرش تولیدی و کاربردی همراه کنند و تلفیق درستی از نگاه هنری و صنعتی در هر دو جامعه طراح و تولیدکننده به وجود آید.

 

ارسال نظر