«اکتسابات انتسابی» به انگلستان رسید

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۳۰۵
«اکتسابات انتسابی» به انگلستان رسید

انیمیشن «اکتسابات انتسابی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی سمانه شجاعی برای نمایش در جشنواره «خروجی ۶» انگلستان انتخاب شد.

به گزارش فارس، انیمیشن «اکتسابات انتسابی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی سمانه شجاعی برای نمایش در جشنواره «خروجی 6» انگلستان انتخاب شد.  دومین دوره جشنواره بین‌المللی«خروجی 6» در شهر باسینگستوک انگلستان برگزار می‌شود و فیلم انیمیشن «اکتسابات انتسابی» ساخته سمانه شجاعی روز 23سپتامبر 2017 برابر با اول مهر 96 در بخش مسابقه جشنواره به نمایش درمی‌آید. در این بخش 50 فیلم برای کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره رقابت می‌کنند.  «اکتسابات انتسابی» هم‌اینک در بخش مسابقه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه بوداپست مجارستان نیز حضور دارد. این جشنواره تا عصر فردا 13شهریور در شهر بوداپست ادامه دارد.  این فیلم انیمیشن در روزهای 14تا 19شهریور در بخش خارج از مسابقه پانزدهمین دوره جشنواره «Fantoche» که در شهر بادن سوییس برگزار می‌شود هم شرکت می‌کند.

داستان انیمیشن «اکتسابات انتسابی» درباره‌ پیرپسری است که از وضعیت ظاهری و موروثی خود ناراضی است و تصمیم می‌گیرد به زندگی خود خاتمه دهد اما خودکشی ناموفق او شرایط جدیدی در زندگی‌اش ایجاد می‌کند. این فیلم یک تجربه به روایت طنز تلخ در انیمیشن با تصاویر رئال است.

این فیلم انیمیشن، منتخب جشنواره‌های دانشجویی «ونیز» ایتالیا، «انسی» فرانسه، آتن یونان، ملبورن استرالیا، مونترال کانادا، «آنکا» اسلواکی، «کارگردانان جدید، فیلم‌های جدید» پرتغال،

«SUPERTOON» کرواسی، لس‌آنجلس و فلوریدا امریکا نیز بوده است.

 

ارسال نظر