استراتژیست رفت اما تفکرش باقی‌ست

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲
استراتژیست رفت اما تفکرش باقی‌ست

 نیویورک تایمز:

روزنامه امریکایی نیویورک تایمز گزارش اصلی خود را به موضوع رفتن استیو بنن اختصاص داده و نوشته استراتژیست رفته اما شاید ایده‌هایش باقی مانده باشد. بنا به نوشته این روزنامه ارتباط تنگاتنگی میان استیو بنن، ‌مشاورانش و خود ترامپ وجود دارد که می‌تواند باعث شود ایده‌هایش باقی بمانند. استیو بنن روز جمعه از سوی ترامپ اخراج شد. اخراج استیو بنن سر و صدای زیادی در جامعه امریکا به پا کرد به‌طوری که سبب خوشحالی نخبگان امریکایی شد اما روزنامه نیویورک تایمز با این گزارش سعی دارد که بگوید بنن رفته اما هنوز افکارش پابرجاست.

 واشنگتن پست:

روزنامه واشنگن پست هم یکی از گزارش‌های صفحه اول خود را به درگذشت جری لوئیس کمدین معروف امریکایی اختصاص داده است. بنا بر این گزارش جری لوئیس در 91سالگی درگذشت. او یکی از نخستین افرادی بود که از دوربین ویدیو برای فیلمبرداری فیلم‌هایش استفاده می‌کرد. بنا بر نوشته واشنگتن‌پست کمدی جری لوئیس تاثیر زیادی بر فرهنگ پاپ گذاشته بود. همچنین خبر یک روزنامه از برخورد یک نفتکش و یک کشتی در آب‌های سنگاپور می‌گوید که در نتیجه آن 10 ملوان امریکایی غرق و 5 ملوان دیگر مفقود شده‌اند.

 وال‌استریت ژورنال:

روزنامه اقتصادی وال‌استریت ژورنال هم گزارش اول خود را به موضوع حمله بارسلون اختصاص داده و نوشته است که «امام مسجد بارسلون در مجرای حمله بارسلون مظنون است.» در ماجرای بارسلون که روز پنج‌شنبه روی داد بیش از 100نفر زخمی و بیش از 14نفر کشته شدند. گزارش دیگر وال‌استریت ژورنال درباره بازار گاز اروپاست. در این گزارش که عنوان آن این است که نبرد گاز طبیعی در اروپا شکل می‌گیرد، آمده است؛ همچنانکه نخستین انتقال ال‌ان‌جی امریکا به سمت لیتوانی صورت گرفت، ‌بنگاه‌های روسی قیمت‌ها را پایین آوردند و روش‌های فروش را تغییر دادند و در واقع تسهیلات ال‌ان‌جی خودشان را شکل دادند.

 چاینادیلی:

اما روزنامه چاینادیلی چاپ چین از روند جدیدی در بازار خطوط هوایی آن کشور خبر می‌دهد. بنا بر گزارش این روزنامه به دلیل توسعه خطوط هوایی و سفرهای هوایی و افزایش تقاضا برای این سفرها خطوط هوایی چین مجبور شده‌اند که خلبان‌های خارجی استخدام کننند، ‌کاری که تا سال گذشته انجام نداده بودند. به نظر می‌آید که توسعه اقتصادی چین درب بازار هوایی آن کشور را که تقریبا در انحصار خط هوایی چین بود، شکسته است.

 

 

ارسال نظر