«کولی»‌ها یک شب دیگر در ایران ماندند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۰۴۸
«کولی»‌ها یک شب دیگر در ایران ماندند

گروه کولی‌های اسپانیا با اجرای قطعات مختلف شبی به ‌یادماندنی را برای مخاطبان ایرانی خود رقم زدند.

عصر شنبه گروه کولی‌های اسپانیایی در تالار وزارت کشور بار دیگر با اجرای موسیقی محلی اسپانیا، مخاطبان موسیقی اسپانیایی تهران را سرشار از شادی کردند.

در ابتدای این مراسم شاهرخ بحرالعلومی، مدیر اجرایی کنسرت «جیپسی‌ کینگز فامیلی» گفت: گروه کولی‌های عاشق متشکل شده از دو خانواده بالیاردو و ریه‌س که حدود 40سال است در اسپانیا مشغول فعالیت هستند و مردم بسیاری در سراسر جهان با آهنگ‌های آنها خاطره‌بازی کرده‌اند. از آن جمع قدیمی تنها یک نفر در گروه جدید حضور دارد و امروز این گروه را همراهی می‌کند.

 او سپس به معرفی اعضای گروه پرداخت و ادامه داد: فرانسیسکو آمادور، جوزف کورتز، جانی بیلی کورتز، آنتونیو(تونی) ونجلستی، روماریک خورخه فیگوئیه‌یر، سن پیتر ایرینا، پینچرا سرجیو و مایکل ریه‌س اعضای این گروه هستند و تونی ونجلستی که 35سال است تهیه‌کنندگی این گروه را بر عهده دارد به همراه سن پیتر ایرینا که روابط عمومی این گروه را بر عهده دارد برای دومین بار به ایران آمده‌اند تا لحظات خوب و خوشی را برای مردم ایران

رقم بزنند.

پس ‌از آن کولی‌های عاشق که متشکل از 6 گیتاریست، یک درامر و یک نوازنده پرکاشن بودند قطعات محبوب گروه خود را یک‌به‌یک ارائه کردند. رفته‌رفته هر چه به نیمه اجرا نزدیک ‌شدیم جو سالن شادتر ‌شد تا اینکه نوبت به اجرای قطعه محبوب این گروه رسید که نسل‌های مختلفی با آن خاطره‌بازی کرده‌اند. «amor mio» یا «عشق من» مهم‌ترین این‌ کارهای نوستالژیک بود که سالن وزارت کشور را سرشار از شادی و

نشاط کرد.

این برنامه ابتدا قرار بود فقط طی روزهای 6 و 7مرداد برگزار شود اما به دلیل استقبال مخاطبان، کولی‌ها طی دو شب اول برنامه 4 سئانس اجرا را روی صحنه بردند و استقبال مخاطبان از این گروه باعث شد تا 8 مرداد ماه نیز این اجرا تمدید شده و کولی‌ها یک ‌شب دیگر در تهران روی صحنه بروند.

 

ارسال نظر