زنان جامعه بسیار جلوتر از زنان سریال‌ها هستند

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۷۴۵

گروه گوناگون|

طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، گفته زنان جامعه بسیار جلو‌تر از زنانی هستند که در رسانه ملی نمایش داده می‌شوند و این زنان هیچ تطابقی با بانوانی که در جامعه فعالیت می‌کنند، ندارند.

طیبه سیاوشی با اشاره به اینکه طبق گفته مسوولان صداوسیما زمانی که برنامه‌های جذاب پخش می‌شود، شاهد کاهش و ریزش مخاطبان دیگر رسانه‌ها مانند شبکه‌های ماهواره‌یی هستیم، گفته بر این اساس می‌توان اذعان کرد که تولید برنامه‌های مفرح، باکیفیت و غیرتکراری می‌تواند سبب جذب بیشتر مخاطبان به صداوسیما شود.

نماینده تهران در مجلس با انتقاد از تکرار بیش از حد برخی برنامه‌های صداوسیما گفته، چنین رخدادی سبب کاهش و ریزش مخاطبان نسبت به رسانه ملی می‌شود درحالی که مسوولان سازمان صدا و سیما باید بتوانند برنامه‌های تولیدی متناسب با سلیقه‌های مختلف جامعه تولید کنند.

او با اشاره به اینکه کمبود بودجه و اعتبارات عامل موثری در کاهش تولید برنامه‌های باکیفیت نیست، اظهار کرد: در این بین حتی می‌توان برای رفع برخی مشکلات، بسیاری از آثار و تولیدات سینمایی کشورمان را جایگزین سریال‌های کره‌یی کرد؛ البته این مهم درحالی است که مسوولان صدا و سیما عنوان می‌کنند خطوط قرمز وزارت ارشاد با رسانه ملی متفاوت است و همین موضوع سبب شده بهره کمتری از تولید آثار سینمایی داخلی شود درحالی که چنین دیدگاهی برخورد و اعمال نگاه سلیقه‌یی محسوب می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه بیان دیدگاه و نظرات جناح‌های مختلف یکی دیگر از نقدهای وارد به رسانه ملی است، اضافه کرده سازمان صدا و سیما می‌تواند برنامه‌های نمایندگان مجلس و سفر کمیسیون‌های مختلف مجلس به استان‌ها را پوشش رسانه‌یی دهد.

 

ارسال نظر