تابستان‌گردی در تئاترشهر

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۵۲۱
تابستان‌گردی در تئاترشهر

برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر درحالی اعلام شد که سه اثر نمایشی جدید این هفته در تالار چهارسو، تالار سایه و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.  به گزارش هنرآنلاین، در این هفته نمایش «اعتراف» نوشته بردمیرمن و کارگردانی شهاب حسینی ساعت 21 با زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 40، 50 و 60 هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح میرزاآقایی، نیما رییسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین‌بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب‌کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت‌جو به‌عنوان بازیگر حضور دارند.  

در تالار چهارسو نمایش «مده آ، فصل دوم» به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و به کارگردانی میلاد نیک‌آبادی ساعت 20، زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 25هزار تومان به صحنه می‌رود. این درحالی است که از روز پنج‌شنبه پنج مرداد نمایش «پسران تاریخ» نوشته آلن بِنِت به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد و بازی محسن ابوالحسنی، مجید آقاکریمى، مهرداد بابایی، سینا بالاهنگ، محمد برهمنی، سجاد حمیدیان، حامد رسولی، حمید رحیمی، مهدی شاهدی، مریم نورمحمدی و امیرمسعود واعظ‌تهرانى در تالار چهارسو اجرای خود را آغاز می‌کند.  نمایش «اخککندو» به نویسندگی سیدمحمد مساوات، کارگردانی هادی عامل و بازی حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی، فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی، امیر اورعی هم ساعت

 30:‌19، زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25هزار تومان به صحنه می‌رود. ضمن اینکه در همین تالار نمایش «صبحانه در غروب» به نویسندگی و کارگردانی گلچهره دامغانی اجرا می‌شود. در این اثر نمایشی که ساعت 21:15، زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 25هزار تومان به صحنه می‌رود مجتبی پیرزاده، علی‌رضا ثانی‌فر، شمسی‌صادقی، حسین‌فرضی‌زاد و سلما کریم‌ عمری به‌عنوان بازیگر حضور دارند.  «صبح یک روز لعنتی» نیز عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی و کارگردانی حسن باستانی است که از روز سه‌شنبه سوم مرداد در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. در پلاتو اجرا نیز نمایش جدیدی با عنوان «ادوارد و ننه» نوشته سیدحسن حسینی، کارگردانی پیمان یاحقی و بازی سیدحسن حسینی و کاظم برزگر ساعت 18 با زمان 50دقیقه و قیمت بلیت 15هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

 

ارسال نظر