امید پاریس برای میزبانی المپیک

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۹۹۴
امید پاریس برای میزبانی المپیک

 فایننشیال تایمز:

این روزنامه در صفحه اول خود به تلاش فرانسه برای میزبانی بازی‌های جهانی المپیک پرداخته است. به گزارش فایننشیال تایمز، ماکرون برای میزبانی این بازی‌ها با امریکا وارد رقابت شده است. او در لوزان در برابر اعضای کمیته بین‌المللی المپیک، از نامزدی پاریس برای برگزاری بازی‌های سال 2024 حمایت کرده است. پاریس که برای برگزاری این بازی‌ها با لس‌آنجلس رقابت می‌کند، به موفقیت خود در این زمینه بسیار امیدوار است. کمیته بین‌المللی با تایید خبر میزبانی این دو شهر برای بازی‌های المپیک هنوز مشخص نکرده کدام شهر میزبان این دوره از رقابت‌های المپیک خواهد بود. هر دو شهر در رقابت برای میزبانی بازی‌های 2024 هستند که نتیجه تصمیم‌گیری کمیته المپیک در ماه سپتامبر مشخص می‌شود.

 واشنگتن پست:

این روزنامه در صفحه اول خود به استقبال پسر ترامپ از کمک‌های روسیه خبر می‌دهد. طبق گزارش واشنگتن پست، ایمیل‌های دونالد جونیور ترامپ، نشان می‌دهد که او تمایل بسیاری به دریافت کمک مسکو برای پیشبرد کمپین انتخاباتی پدرش و همچنین ضعیف ‌کردن هیلاری کلینتون داشته است. بسیاری از رسانه‌ها در روزهای گذشته جزییات بیشتری از ملاقات پسر ترامپ و وکیل روس منتشر کردند. این اخبار حاکی از ارسال ایمیلی به جونیور ترامپ بود که در آن به طرح دولت روسیه برای کمک به کمپین انتخاباتی پدرش اشاره شده بود. به‌دنبال انتشار این خبر، پسر رییس‌جمهوری امریکا پاسخ خود به این ایمیل را در توییتر منتشر کرد. متن این پاسخ که از سوی پسر ترامپ منتشر شد، بهترین مدرکی است که می‌تواند نشان دهد اعضای کمپین دونالد ترامپ، از کمک روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع ترامپ، استقبال کرده‌اند. به گزارش واشنگتن پست، این موضوع می‌تواند ریاست‌جمهوری ترامپ را با مشکل مواجه کند.

 وال‌استریت ژورنال:

این روزنامه در صفحه اول خود گزارشی از به تاخیر افتادن تعطیلات مجلس سنا خبر داد. براساس این گزارش، روند لغو یا جایگزینی طرح بیمه درمانی باراک اوباما موسوم به «اوباماکر» در حال حاضر در سنا مسکوت باقی مانده، چراکه بسیاری از اعضای حزب جمهوری‌خواه، نسخه جایگزین این طرح را در دست بررسی دارند. به‌دلیل تایید نشدن پیش‌نویس اولیه این لایحه قانونی از سمت سناتورهای جمهوری‌خواه، رهبر اکثریت سنا، رای‌گیری در مورد آن را به تعویق انداخت. ترامپ در توییتر خود در این باره نوشته که نمی‌تواند تصور کند اعضای کنگره، بدون تصویب کامل یک لایحه در زمینه بیمه درمانی، به تعطیلات بروند. بر این اساس، سناتورهای جمهوری‌خواه پیشنهاد لغو تعطیلات تابستانی کنگره را ارائه کرده‌اند تا طرح جایگزین «اوباماکر» به سرانجام برسد و همچنین لایحه‌های دیگری مانند طرح اصلاح مالیاتی و بودجه نیز تصویب شود.

 

ارسال نظر