فروش فیلم‌ها در هفته اول تابستان

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۲۰۹
فروش فیلم‌ها در هفته اول تابستان

این روزها با اینکه فیلم‌های اجتماعی وزن بیشتری در اکران تابستانی دارند، اما فیلم‌های کمدی همچنان با اقبال خوبی مواجه هستند.  با آغاز فصل تابستان و پایان ماه مبارک رمضان همچنین اتمام امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس به نظر می‌رسد، گیشه سینماها بار دیگر با افزایش مخاطب روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش هنرآنلاین، فیلم تازه‌نفس«اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی توانست با اقبال خوب مخاطبان مواجه شده و طی یک هفته به باشگاه میلیاردی‌ها ورود کند.

«اکسیدان» نخستین ساخته حامد محمدی که از چهارشنبه 31خرداد روی پرده سینماها رفت طی مدت یک هفته موفق شد 999میلیون تومان فروش را تجربه کند.  «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» ساخته سامان مقدم که ادامه‌یی است بر «نهنگ عنبر» همچنان در گیشه موفق است و تاکنون توانسته 14میلیارد و 704میلیون تومان فروش داشته باشد.

«رگ خواب» فیلم تحسین شده حمید نعمت‌الله در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از هفته گذشته به جمع فیلم‌های درحال اکران پیوست و موفق شد طی مدت یک هفته 922میلیون و 350تومان فروش داشته باشد.

«رگ خواب» را معصومه بیات نوشته و حمید نعمت‌الله آن را کارگردانی کرد و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر موفق به 3سیمرغ بلورین جشنواره برای بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین عکس شد.  «زیر سقف دودی» ساخته پوران درخشنده تاکنون 824 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم که پس از فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» ساخته شده در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن همچنین بهترین چهره‌پردازی را از آن خود کرد.

«مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده با توجه به حضور بازیگران این فیلم ازجمله محمدرضا گلزار در اکران‌های مردمی تا روز چهارشنبه موفق به فروشی بالغ بر یک میلیارد و 75میلیون تومان شده است.  «برادرم خسرو» فیلم احسان بیگلری که نوشته او و پریسا هاشم‌پور است، توانست در هفته ششم اکران مجموع فروش خود را به یک میلیارد و 575 میلیون تومان برساند.  «ویلایی‌ها» نیز به کارگردانی منیر قیدی طی مدت 44روز 907میلیون و 622 هزار تومان فروش داشته است. فیلم قصه خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است.

 

ارسال نظر