سوءاستفاده از دیدگاه‌های مردمی در فضای مجازی

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۵۴۱

معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه زیر دوربین جاسوسی اطلاعاتی دشمن هستیم، گفت: باید یک شبکه قوی داخلی داشته باشیم. جواد جاویدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که شکست انحصار تبلیغاتی در فضای مجازی را چطور می‌بینید؟ گفت: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مستقیماً به ضرورت شکستن حصار تبلیغاتی دشمن آن هم توسط جوانان انقلابی اشاره شده است و این معنی وسیعی دارد. وی افزود: الان در داخل کشور از طریق فضای مجازی صدای دشمن به گوش غالب مردم می‌رسد یا صدای انقلاب و نظام؟

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: در بستر پیام رسان‌های خارجی اگر همه توان و امکانات مان را بسیج کنیم مطمئن باشیم اگر به نقطه‌ای برسیم که صدای انقلاب و نظام بلند‌تر باشد قطعاً و مسلماً نمی‌گذارند این صدا بلند بماند و مکررا مسدودسازی صفحات انقلابی را شاهدیم چرا که نمی‌خواهند تعادل و توازن به سمت منافع انقلاب برگردد و حصار دشمن را شکستن به این معنی است که نگذاریم دشمن در این رابطه نفوذی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید تیم‌های آموزش دیده حضور یابند گفت: باید حضور داشته باشند تا بدانند چه حرف‌هایی رد و بدل کنند چون هم جنگ است و هم زیر دوربین جاسوسی اطلاعاتی کامل دشمن هستیم. برخی‌ها می‌بینیم عملیات روانی و رسانه‌ای را آنجا طراحی می‌کنند اما در این رابطه باید آموزش دیده رفتار کرد بماند اینکه دیدگاه‌های مردمی که در آن فضا حضور دارند را شناسایی می‌کند و بر مبنای آن تحریم‌ها، لطمه زدن‌ها به بنیان‌های اقتصادی کشور و تلاطم‌های اقتصادی را شکل می‌دهد حتی شاهد بودیم راجع به دلار، مسکن، کالاهای اساسی گروه‌هایی که در این شبکه‌ها بودند قیمت‌ها را بالا و پایین می‌کردند.

جاویدنیا افزود: شکستن انحصار به این معنی است که یک شبکه داخلی قوی وجود داشته باشد تا مردم در آن حضور یابند و بتوانیم آن را در منطقه و بلکه جهان گسترش دهیم و بتوانیم از این ابزار برای انتقال فکر و صدور پیام انقلاب به سایر کشورها استفاده کنیم و آنجا است که می‌توانیم بگوییم که انحصار را شکستیم.

 

 

ارسال نظر