راز محبوبیت سردار سلیمانی صداقت، اخلاص بی‌ریا بودن و زندگی خود را فدای ملت کردن بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۹۰۴

الیاس حضرتی، قائم‌مقام حزب اعتمادملی، در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش درباره حضور میلیونی مردم ایران و عراق در این مراسم‌ گفت: با عرض تسلیت خدمت امت اسلامی، ملت ایران و رهبر بزرگوار و خانواده محترم سردار قاسم سلیمانی، تجلی حضور میلیونی مردم در مراسم، چه در عراق، چه در اهواز و چه مشهد و چه تهران، تجلی بی‌نظیری است. این نشانه قدرشناسی دقیق ملت ایران از خدمتگزاران فداکار، صادق و مخلص آنهاست.

به گزارش اعتمادآنلاین، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفات شخصیتی سردار سلیمانی عنوان کرد: قاسم سلیمانی برادرم به لحاظ شخصیت سیاسی و نظامی فوق‌العاده انسان نابغه و توانمندی بود. علاوه بر این توانایی، همه این توانمندی و تجارب خود را در طول این 40 سال به صورت شبانه‌روزی در طبق اخلاص و در خدمت امنیت، عزت و اقتدار ایران گذاشت.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور میلیونی مردم در این مراسم تاکید کرد: مردم ایران هم امروز به جهت تقدیر از این زحمات خالصانه و این خدمتگزاری خالصانه، به پاس قدرشناسی برای بدرقه او آمده‌اند. این نشان می‌دهد مردم شناخت دقیقی از خدمتگزاران صادق خود دارند و درک می‌کنند کسانی را که صادقانه و مخلصانه خدمت می‌کنند و بی‌ریا در میدان هستند فراموش نکنند.

حضرتی در ادامه تاکید کرد: امروز حضور این مردم، حضور قدرشناسی و حق‌شناسی از خدمتگزاران فداکار و صادق است. امیدوارم ان‌شاءالله همچنان روحیه، وحدت و انسجام ملت با شهادت این شهید بزرگوار حفظ شود و ما بتوانیم در صحنه‌های مختلف چه در داخل و چه در خارج قدردان زحمات این عزیزان باشیم. قائم‌مقام حزب اعتمادملی درباره راز محبوبیت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در میان مردم گفت: راز محبوبیت او، صداقت، اخلاص، بی‌ریا بودن و شبانه‌روز همه هم و غم و زندگی خود را فدای ملت کردن بود.

 

 

ارسال نظر