اخبار

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۷۶۳

پیشنهاد الیاس حضرتی  درباره طرح بانکداری اسلامی پیشنهاد الیاس حضرتی  درباره طرح بانکداری اسلامی

الیاس حضرتی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، با ارسال نامه‌ای به حجت‌الاسلام یوسفی پیشنهادی در خصوص طرح بانکداری اسلامی ارایه کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، ‌الیاس حضرتی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، با ارسال نامه‌ای به حجت‌الاسلام یوسفی پیشنهادی در خصوص طرح بانکداری اسلامی ارایه کرد. مشروح نامه الیاس حضرتی به شرح زیر است:

 حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر احمدعلی یوسفی مسوول محترم مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم

 سلام علیکم

 ضمن تشکر از اهتمام جناب‌عالی و همکاران محترمتان، به اطلاع می‌رساند کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد نظرات تکمیلی و اصلاحی عزیزان در خصوص طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را از طریق حضور کارشناسان محترم آن مرکز در کمیسیون، یا تشرف طراحان محترم به قم و حضور در جلسه کارشناسان تخصصی، دریافت نموده و مورد استفاده قرار دهد.

 لطفا دستور فرمایید زمان و مکان پیشنهادی به دبیر محترم کمیسیون اقتصادی اعلام گردد.

یک شهر جدید تهران از طرح ملی مسکن حذف شد

در حالی معاونت مسکن و ساختمان از ثبت‌نام طرح ملی مسکن در شهرهای جدید تهران خبر داده بود که معاون وزیر راه از حذف یکی از این شهرها در طرح مذکور خبر داد و گفت: در شهرهای جدید پردیس و پرند ثبت‌نام طرح ملی مسکن انجام می‌شود، اما در شهر جدید اندیشه به دلیل ظرفیت محدودی که در حوزه زمین داریم، ثبت‌نام طرح مذکور انجام نخواهد شد. حبیب‌الله طاهرخانی در گفت‌وگو با تسنیم افزود: بر اساس مصوبه دولت پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر به نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد، بهزیستی، ارگان‌های نظامی و... واگذار می‌شود، البته در حال حاضر تعداد کمی از واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر باقیمانده که در حال تعیین تکلیف آنها هستیم. او با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی با قیمت تمام شده واگذار می‌شود، به طرح ملی مسکن در شهرهای جدید اشاره کرد و افزود: در مرحله اول سهم شهرهای جدید کشور 70 هزار واحد است که بر اساس اطلاع‌رسانی صورت گرفته استان به استان ثبت نام‌ این واحدها انجام می‌شود.

 

ارسال نظر