بررسی لایحه سامان‌دهی سهام عدالت

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۸۹

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی از بررسی لایحه سهام عدالت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست دیروزکمیسیون متبوعش، گفت: لایحه سامان‌دهی سهام عدالت مورد بررسی قرار گرفت؛ اگرچه روش کلی آزادسازی سهام عدالت و واگذاری آن تصویب شده بود اما جزییات و مسیر آن با اما و اگرهایی همراه است. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی، مرکز پژوهش‌ها و اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نظرات متفاوتی درباره روش واگذاری سهام عدالت داشتند. وی با بیان اینکه برای واگذاری سهام عدالت باید هماهنگی‌هایی میان وزارت اقتصاد و داراریی و سازمان بورس برقرار شود، اظهار کرد: برای تحقق و اجرایی شدن این لایحه سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی و بانک مرکزی باید با یکدیگر برای استفاده از اتاق تسویه میان بانک‌ها به تعامل برسند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: زمان‌بندی آزادسازی سهام عدالت و روش اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ این موضوع به صورت آیین‌نامه به شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی ارجاع شود.

 

ارسال نظر