بررسی بودجه 98 سه هفته آینده تمام می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۰۰۹

عضو کمیسیون برنامه و بودجه، گفت: به نحوی که پیش می‌رویم کار تصویب بودجه سه هفته آینده به اتمام می‌رسد، اگر همکاران ما در مجلس از تعدد پیشنهادهای بکاهند، نیمه اول اسفند ماه بودجه نهایی می‌شود.

هادی قوامی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: چون امسال آیین نامه تغییر کرده است، شکل بررسی بودجه متفاوت از سال قبل است، در سال قبل ابتدا پیشنهادهای کمیسیون تلفیق مطرح می‌شد و پس از تصویب پیشنهاد‌های نمایندگان منشأ اثر نبود. وی اضافه کرد: امسال وارد هر تبصره که می‌شویم تمامی بندهای الحاقی در صحن قرائت و به دنبال آن پیشنهاد نمایندگان استماع و مخالفان، موافقان، نماینده دولت و کمیسیون تلفیق در مورد آن بند صحبت می‌کنند، به همین دلیل مقداری زمان بر شده است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از روز شنبه کلیات بودجه را بررسی کردیم و از یک‌شنبه که وارد تبصره‌ها و بندهای بودجه شده‌ایم تا روز چهارشنبه، 6 تبصره بررسی و وارد تبصره 7 بودجه شده‌ایم. قوامی عنوان کرد: طی این بررسی‌ها تغییرات زیادی در تبصره‌های درآمدی نشده است، پس از بررسی و تصویب تبصره‌های درآمدی وارد تبصره‌های هزینه‌ای و نهایتا کلیات بودجه به رای گذاشته می‌شود.

 

ارسال نظر