سالیانه 200 هزار مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۸۵۱

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: طی 5 سال گذشته به‌طور میانگین سالانه حدود 200 هزار واحد و در مجموع یک میلیون و 25 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی در بازدید گفت: از مجموع پروژه‌های مسکن مهر کشور که از سال 86 آغاز شده، کار ساخت 2 میلیون واحد به اتمام رسیده و 150 هزار واحد باقیمانده است.

او اضافه کرد: این واحدها دارای مشکلات ریز و درشتی از قبیل نبود متقاضی، مسائل بانکی و مشکلات تحویل پروژه بوده یا دارای پرونده در دادگاه است که همین امر کندی کار را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر 280 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور آماده تحویل است اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی و عدم تأمین خدمات روبنایی که بر عهده دستگاه‌های متولی است، عملاً قادر به تحویل آنها   نیستیم‌.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز گفت: از 24 هزار واحد مسکن مهری که تعهد ما در شهر صدرا بوده است، تاکنون 23 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و بخش عمده هزار واحد باقیمانده نیز در هفته دولت امسال افتتاح شد.

حبیب‌الله طاهرخانی خاطرنشان کرد: پروژه‌های باقیمانده از یکی از پروژه‌های مشکل‌دار ما با 2 سال توقف بوده است که در اواخر سال 96 مجدداً فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر به این دلیل که تعداد زیادی از متقاضیان آورده خود را تکمیل نکرده‌اند، زمان تحویل پروژه به تعویق افتاده است .

 

 

ارسال نظر