ناجا با کمترین هزینه برای نظام با اغتشاشگران برخورد کرد

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۹۸۳

امیر حاتمی گفت: نیروی انتظامی با کمترین هزینه برای نظام جمهوری اسلامی ایران توانست با اغتشاشگران و بر هم زنندگان نظم اجتماعی برخورد کند.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تصریح کرد: در این چند ماهه اخیر ناجا شأنی متناسب با جایگاه درخور نظام جمهوری اسلامی از خود نشان داد و با اقتدار توأم با عقلانیت، هوشمندی و مظلومیت به موضوعات ضد امنیتی پرداخت و با کمترین هزینه برای نظام جمهوری اسلامی ایران توانست با اغتشاشگران و بر هم زنندگان نظم اجتماعی برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توان خوبی که در حوزه صنعت دفاعی کشور وجود دارد در اکثر حوزه‌ها نظیر هواییما، بالگرد، پهپاد، رادار، سیستم‌های ارتباطی، صنایع دریایی، سلاح و تجهیزات انفرادی و زرهی، صنایع الکترونیک و... می‌توانیم نیازمندی‌های‌ناجا را تامین کنیم و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.  حاتمی تصریح کرد: علاوه بر محصولات موجود با توانمندی متخصصان متعهد صنعت دفاعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر هستیم، ایده‌های فرماندهان و نیازهای آنها را به محصول تبدیل و به نیرو ارائه کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: مفتخریم که بیش از 200دفتر طراحی و توسعه فناوری در صنعت دفاعی با مهارت و جامعیت کامل آمادگی دارند، نیازهای نیروهای مسلح به خصوص ناجا را دریافت و تبدیل به محصول کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در بیان حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) آمده است، وزارت دفاع به عنوان معاون پشتیبانی فرماندهی معظم کل قواست و افتخار می‌کنیم و وظیفه خود می‌دانیم با اعتقادی راسخ و عزمی جزم به تکلیفمان در پشتیبانی از نیروهای مسلح ازجمله نیروی انتظامی عمل کنیم و به این ادای تکلیف می‌بالیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: با وجود همه تلاش‌های مذبوحانه دشمن و توطئه‌های نظام سلطه، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی توانستند با بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت محترم بر دشمنی‌ها فائق شده و راهبردهای دشمن را با شکست مواجه کنند.

حاتمی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام مردم‌سالار دینی خود و با وجود تمام دشمنی‌ها توانسته مقتدر و سرافراز از آزمون‌ها بیرون‌ آید و امیدواریم به سرعت مشکلات را مرتفع کرده و به قله‌های متعالی‌تر دست یابیم.  وی افزود: امروز خرسندیم که نیروهای مسلح سرافراز با درایت و قاطعیت توانسته‌اند تمام دشمنی‌ها را خنثی کرده و در منطقه‌یی خاص و ناامن یک شرایط کاملا امن و با ثبات را برای ملتمان فراهم کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: تمام سعی و تلاش دشمن در دسیسه‌های اخیر ایجاد شکاف، شبهه‌افکنی و القای حس ناامیدی در جامعه است اما مشاهده کردیم که ملت ایران اسلامی با هوشیاری عمق توطئه را تشخیص دادند و صف خود را از بر هم زنندگان نظم اجتماعی جدا کردند و ناجا توانست به خوبی بر اغتشاشگران فائق شود.

 

 

ارسال نظر