حذف واسطه‌ها برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۵۹۳

سخت‌افزار| برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق و کاهش آن در بازار‌ای تی، کالاهای‌ آی‌تی به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها وارد بازار می‌شود.

 خدمات پس از فروش ما کاملاً مجزا از فروش است و هیچکدام از توزیع‌کننده‌ها ارتباطی با بخش فروش ندارند. علت این کار نیز اجتناب از اختلال در روند کاری است. بنابراین ما گارانتی مجزا نخواهیم داشت. بهروز اصلاحی، کارشناس بازار آی‌تی

ضمن بیان این مطلب، با اشاره به اینکه قاچاق کالا در ایران بطور گسترده وجود دارد و هنوز سازوکار مشخصی در این زمینه وجود ندارد، گفت: در زمینه تبلت آمار مشخصی از قاچاق کالا در دست نیست، اما سازگار با تمرکز روی این مساله توانسته است تا کالاهای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم وارد کند. وی گفت در خصوص ورود تبلت به کشور ما از تامین‌کننده تبلتی که آن را وارد بازار می‌کنیم خواسته‌ایم که فروش این کالا متمرکز باشد و از فروش دلاری محصول خودداری شود. این در حالی است که هواوی نخستین برند در ایران است که بطور جدی در این زمینه فعال است و محصولات آنها بطور کاملاً رسمی به بازار ایران وارد می‌شود. در بازار تبلت چیزی بین 10 الی 20‌درصد کالای بازار قاچاق است. ما هر درخواستی که از سوی بازار باشد را پوشش خواهیم داد. هواوی اکنون برای هر سلیقه محصول مورد نظر طراحی کرده است و این سلیقه می‌تواند شامل سری‌های مختلف نظیر تبلت‌های ساده یا گیمینگ باشد. تصمیم ما این است که تمامی مدل‌های تبلت را پوشش دهیم.  قرار است با پشتیبانی سازگار ارقام از سری MediaPad M شامل مدل‌های M2 8.0، M2 10.0 و M3 8.0 و از سری MediaPad T نیز شامل مدل‌های T1 7.0، T2 7.0، T2 8.0، T3 8.0 و T3 10.0 وارد بازار شود.

 

ارسال نظر