رازهای گوشی پیکسل ۲ گوگل فاش شد

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۹۴۸

 اسلش‌گیر| برخی منابع اطلاعات تازه‌یی در مورد ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند تازه گوگل یعنی Pixel 2 و Pixel XL 2 در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

در حالی که تا به حال تصور می‌شد گوگل دو مدل گوشی جدید عرضه خواهد کرد حال مشخص شده که علاوه بر دو مدل مذکور مدل سومی به نام

Pixel 2 XXL هم در راه است که دارای نمایشگر بزرگ‌تری خواهد بود.

گوشی Pixel 2XL دارای نمایشگر 5.6 اینچی با دقت ۲۵۶۰ در ۱۳۱۲ پیکسل بوده که فراتر از گوشی‌های رقیب است. نمایشگر خمیده و فراگیر، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دقت فیلمبرداری 4K و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی با دقت فیلمبرداری 4K در جلو از جمله دیگر امکانات گوشی مذکور است.

در این گوشی از پردازنده 2.4 گیگاهرتزی و هشت هسته‌یی Snapdragon 835 شرکت کوالکوم و پردازنده گرافیکی Adreno 540 استفاده شده است. ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم برای گوشی مذکور در نظر گرفته شده است. سیستم عامل این گوشی اندروید 7.1.1 است. گوشی Pixel 2XL مجهز به طیف گسترده‌یی از حسگرها نیز خواهد بود.

پیش از این گفته می‌شد ممکن است این گوشی همراه با پردازنده جدید Snapdragon 836 عرضه شود که نسخه‌یی سریع‌تر از Snapdragon 835 است. ولی هنوز در این زمینه خبر قطعی در دست نیست. این احتمال وجود دارد که تراشه یاد شده روی گوشی‌های گالکسی نوت ۸ و V30 ال‌جی نصب شود.

 

ارسال نظر