نامزد ترامپ برای دیوان عالی انصراف نمی‌دهد

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۳۳۰

گروه جهان|  نامزد دونالد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی امریکا گفته است که اجازه نخواهد داد «اتهامات کذب» باعث انصراف او از نامزدی برای این پست شود.

برت کاوانا در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفته با وجود ادعاهای بدرفتاری جنسی علیه او، قصد ندارد صحنه را خالی کند. او ادعاهای تعرض جنسی را رد کرد و افزود: «اجازه نخواهم داد اتهامات کذب باعث انصراف من از فرآیند تایید نامزدی شود.» او که در کنار همسرش در این مصاحبه شرکت کرده بود، گفت: «ما چشم‌انتظار یک فرآیند منصفانه هستیم؛ جایی که بتوانم از شرافت خودم دفاع کنم؛ از کارنامه‌ طولانی خود در حمایت از حیثیت و برابری زنان دفاع کنم.»

کریستین بلازی فورد، نخستین کسی که کاوانا را متهم کرد، قرار است پنج‌شنبه در کمیته قضایی سنا شهادت دهد. کاوانا ادعاهای مطرح شده علیه خود را قویا رد و آنها را «زننده و تلاشی آشکار برای ترور شخصیت» عنوان کرده است. کاوانا گفته: «تلاش هماهنگ برای تخریب وجهه خوب من باعث نخواهد شد صحنه را ترک کنم و تهدیدهای خشن و زشت علیه خانواده‌ام باعث فرار من نخواهد شد. تلاش‌های دقیقه آخر برای ترور شخصیت من موفق نخواهند بود.» انتصاب قضات دیوان عالی امریکا تصمیمی سرنوشت‌ساز است، چراکه این نهاد اغلب داور نهایی قوانین جنجالی در این کشور محسوب می‌شود و تاثیر زیادی بر زندگی مردم دارد.

 

ارسال نظر