دستگیری سارقان مسلح به کلاشینکف و کلت

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۹۷۶۵۳
دستگیری سارقان مسلح به کلاشینکف و کلت

سرهنگ علی ولیپور گورزی درباره جزئیات دستگیری این افراد گفت: حدود دو ماه پیش خبری به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد که در جریان آن سارقان با تخریب دیوار یک گاراژ در محدوده تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و مولوی وارد آنجا شده و با بستن دست و پای نگهبان گاراژ اقدام به سرقت دو دستگاه خودروی شاسی بلند نیسان، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه کامیون ایسوزو کردند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دستورکار قرار گرفته و ماموران موفق به رد زنی این افراد در یکی از شهرهای غربی کشور شدند، گفت: با هماهنگی‌های قضایی اعضای این باند در چندین عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. از این افراد دو قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف و ده‌ها تیر جنگی کشف شد. همچنین کشف سند جعلی خودرو و مقادیر قابل توجهی مخدر گل نیز از دیگر اقلامی بود که از این افراد کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: با انتقال این افراد به محل پلیس آگاهی تهران بزرگ و تحقیق از آنان مشخص شد که این افراد در جریان سرقت از انبار یک کارخانه در رباط کریم نقش داشته و زمانی که وارد این کارخانه شده‌اند با مقاومت نگهبان آنجا روبرو شدند وی را نیز به قتل رساندند، که این پرونده نیز مختومه اعلام شد.

اقلام کشف شده از سارقان

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ این افراد تا کنون به ۱۴ فقره سرقت مسلحانه و یک فقره قتل اعتراف کردند. همچنین بررسی‌ها حاکی از آن است که این افراد بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از شاکیان خود سرقت کردند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: این افراد اقدام به اوراق کردن چندین دستگاه خودروی سرقتی نیز کرده بود. همچنین از مخفیگاه آنان سند جعلی خودرو هم کشف شده بود که به همین دلیل تحقیقات ماموران در این حوزه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد در دست رسیدگی است، اظهارکرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

 

ارسال نظر