مدارس استان تهران در روز یکشنبه غیرحضوری است/ ادارات با یک‌سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند

۱۴۰۱/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۵۵۶
مدارس استان تهران در روز یکشنبه غیرحضوری است/ ادارات با یک‌سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند

استانداری تهران اعلام کرد با توجه به ادامه سرما و ایجاد شرایط اضطراری در روز یکشنبه ادارات استان تهران با یک‌سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد. همچنین مدارس استان تهران غیرحضوری بوده و تصمیم‌گیری درباره امتحانات دانشگاه‌ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار استان تهران با عنایت به برودت و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان عزیز به خصوص در استان‌های شمالی و شمال شرقی، به منظور پیگیری امورات اداری و اجرایی هم‌وطنان کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی با حضور یک سوم کارمندان دایر می‌باشد و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

در این مصوبه آمده است: دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند، تاکید می‌گردد کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی می‌بایست کاملاً خاموش باشد، در خصوص بانک‌ها، یک سوم تعداد شعب هربانک بعنوان شعب منتخب دراستان تهران ازساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده ونسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.

استانداری تهران اعلام کرد: اسامی شعب منتخب از طریق سایت بانک‌ها قابل مشاهده می‌باشد، همچنین تمامی سیستم‌های گرمایشی بانک‌ها خاموش است،

در خصوص مدارس نیز، کلاس‌های کلیه مدارس به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود و سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تعطیل است و امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود.

همچنین، تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

لازم است تمامی سیستم‌های گرمایشی مجتمع‌های خدماتی از جمله مجتمع‌های تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی خاموش باشد.

 

ارسال نظر