صدور هشدار نارنجی برای شهر تهران/ دمای هوای تهران به منفی چهار درجه می‌رسد

۱۴۰۱/۱۰/۲۴ - ۱۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۶۵۴۹
صدور هشدار نارنجی برای شهر تهران/ دمای هوای تهران به منفی چهار درجه می‌رسد

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز و فردا خبر داده و گفته دمای هوای تهران فردا احتمالاً به منفی چهار درجه خواهد رسید.

به گزارش مهر، پدرام قودجانی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهر تهران در روز جاری و فردا گفت: از بعدازظهر امروز و صبح فردا شاهد بارش برف در سطح شهر تهران خواهیم بود که بیشتر با رویکرد مناطق شمالی شهر تهران است.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش از این، هشداری که صادر شده بود، سطح زرد بود اما با توجه به رصدهای انجام شده، سطح این هشدار از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات لغزندگی سطوح، کولاک همراه با کاهش دید را خواهیم داشت، گفت: از شهروندان می‌خواهیم تجهیزات مناسب سفر را همراه داشته باشند و در مصرف سوخت مدیریت لازم را اعمال کنند.

قودجانی خاطرنشان کرد: در حوزه شهرداری تهران و ستاد برف‌ روبی و حوزه‌های خدمات شهری این هشدار اعلام شده تا مشکلی نداشته باشیم.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: پیش‌بینی باد شدیدی برای این دو روز نداریم و بیشترین پدیده، برودت دماست و برای فردا احتمالاً تا منفی چهار خواهد رسید.

 

ارسال نظر